רחובות מבצע עציוני והתותחנים באשקלון. צילום: אלירם משה
רחובות מבצע עציוני והתותחנים באשקלון. צילום: אלירם משה

אפרידר: שישה בתים נפרצו בלילה אחד

הפורצים עברו מבית לבית, נכנסו בקלות גנבו טלפונים, תכשיטים, כסף ומפתחות והסתלקו מהמקום. רק בבוקר הבחינו התושבים כי הם לא לבד

פורסם בתאריך: 4.4.19 13:27

     

לגור בבית קרקע בשכונה שנחשבת לשכונת יוקרה יכולה להיות שאיפת חייהם של רבים מאיתנו. אך מסתבר שיש לכך גם השלכות שגורמות לעיתים, למי שגר בבתים אלה, להדיר שינה מעיניו.

תשאלו את בעליהם של שש וילות ברחובות חטיבת עציוני והתותחנים במערבה של שכונת אפרידר באשקלון. בתחילת השבוע גילו התושבים, בזה אחר זה, כי מישהו פרץ לביתם בלילה אחד וגנב תכשיטים, טלפונים ניידים, כסף מזומן ורכוש נוסף.

רחוב מבצע עציוני באשקלון. צילום: אלירם משה

רחוב מבצע עציוני באשקלון. צילום: אלירם משה

"לי גנבו את הפלאפון. את כל התכשיטים שלי לקחו. לקחו את המפתחות של הרכב וניסו לגנוב אותו" מספרת בעלת אחד הבתים שנפרצו ומספרת כי גילתה שניתן לפרוץ בקלות לביתה "הם צריכים להיות רזים, כי איך שהם נכנסו אלי הם צריכים להיות רזים. הם הרימו את התריס החשמלי, שמו כיסא מלמטה כדי לתמוך בתריס ונכנסו פנימה". שיטת העבודה של הפורצים מוכרת וידועה וכך ללא קושי עברו מבית לבית.

"הבחנו בזה בשלוש לפני בוקר. אני שומעת את השכנה שלי צועקת, לא הבנתי מה קורה לאישה הזאת בשעה כזאת. היא ראתה צל וחשבה שזה הבת שלה שקמה לשתות מים וכנראה באותו רגע הם ברחו" מספרת התושבת.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2K7kMOD


הדבר הראשון שרבים מאיתנו מחפשים כשמתעוררים בבוקר זה את הטלפון הנייד שלנו. "ברבע לארבע קמתי ואני מבחין שאין לי טלפון" מספר תושב אחר ומצביע על השיש במטבח בו הוא נוהג דרך קבע להניח את הטלפון בטעינה. "אני רואה גם שהיו לי כרטיסי מתנות שאישתי קיבלה שהם גם נעלמו, המשקפיים שלי לא נמצאות, הערתי את אישתי, היא וישר שואלת 'איפה התיק שלי'" בתוך זמן קצר הבינו שמישהו פרץ לבית. בסלון ביתם הבחינו במיקום הכניסה, בתריס הגדול של המרפסת. גם התריס הזה הורם ומתחתיו הניחו הפורצים שולחן נמוך שהיה במרפסת.

"לנו גנבו כרטיסי שאראי, מזומן שהיה בתיק של אישתי, מכשירי שמיעה" מספר התושב ומוסיף "כשאנשים קמו בשש וחצי בבוקר מסתבר שזה כבר כמה דירות שהם עברו".

משטרת אשקלון הוזעקה למקום ופתחה בחקירת נסיבות המקרים וכבר בתחילתה היה ברור שמדובר באותם פורצים לשש הדירות.

במצלמות האבטחה של אחד השכנים ניתן לראות את שני הפורצים, עוטים על ראשם כובע קפוצ'ון ומטיילים בתוך הבית בחיפוש אחר שלל נוסף.

רכוש גנוב שתפסה בעבר המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

חקירת המשטרה נשאה פרי ולדבריו תושבים נעצרו שני חשודים במעשים.

"את האמת? אני לא הייתי סוגר" מספר השכן ומודיע כי הוא מתכוון כעת להתקין בבית מצלמות אבטחה.

טיפול המשטרה בתלונות ובמקרים זכה גם לתשבחות. "אני מאוד מרוצה מעבודת המשטרה. הם כל הזמן באו ושאלו ודאגו ואם חסר לנו עוד משהו ושוב נכנסו ושאלו אולי לקחו לך עוד משהו".

היום, כך נודע, יגיעו התושבים שביתם נפרץ לזהות את חפציהם בתחנת המשטרה.

החוקרים ינסו לבסס את הראיות כדי שיוכלו להגיש כתב אישום נגד השניים.

ממשטרת אשקלון נמסר כי "חקירת המקרים עדיין מתנהלת לרבות מטרה להגיע גם אל הרכוש רב הערך שנגנב". עוד ציינו במשטרה כי כדי לא לפגוע בחקירה לא ניתן למסור פרטים נוספים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר