בית המעצר בכלא שקמה.
בית המעצר בכלא שקמה.

אישום: חובש בכלא שקמה ניסה לשבש חקירה סמויה נגדו

החובש יצר קשר עם סוהרת צעירה וביקש ממנה שתאמר דברים שיסייעו לו להחלץ מחשדות נגדו נגדו. לאחר החקירה הוא קיבל זימון להחקר והבין שככל הנראה נסיונותיו לא צלחו

פורסם בתאריך: 25.3.19 15:13

     

כתב אישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום באשקלון חושף ניסיון של חובש בבית הסוהר שקמה באשקלון לשבש הליכי חקירה סמויה שנוהלה על ידי יחידת לה"ב 433 נגדו.

החובש ידע משום מה על החקירה המתנהלת נגדו וכאשר סוהרת בשירות חובה סיפרה לחבריה על כך שזימנו אותה לחקירה הדבר הגיע לאוזניו והוא חשש שמא יחקרו אותה בעניינו.

על פי כתב האישום החובש התקשר לסוהרת מהאמבולנס, לדבריו מטלפון שלא ניתן לציתות ואמר לה "אם מדובר עלי, תזכרי שתמיד היית איתי, שלא עזבת אותה לרגע" למרות שידע שהדבר אינו נכון.

בניין יחידת לה"ב 433. צילום: ניר קידר

בניין יחידת לה"ב 433. צילום: ניר קידר

באותו בוקר של החקירה לפני שהיא הספיקה להגיע להיחקר יצר איתה החובש שוב קשר ודאג שלא תחרוג מהאמרה שהוא דורש ממנה לומר בחקירה ושלא תפחד מהחוקרים.

היא הגיעה למקום בו היתה אמורה להיחקר, במשרדי היחידה הארצית לחקירת סוהרים (יאח"ס) שבלהב 433. לאחר שהיא נתבקשה להמתין היא יצרה איתו קשר והוא אמר לה "מה את נורמלית? הכל שם עם מצלמות ורמקולים תתקשרי אלי כשתהיי רחוק משם".

מה קורה שם בין כותלי הכלא האשקלוני? צילום: אליהו הרשקוביץ

החקירה אכן היתה בעניינו של החובש, אז גם הובהר לה שאסור לה לדבר על תוכן החקירה ועניינה עם שום אף אדם.

לאחר החקירה הוא ניגש אליה כדי לברר על מה נשאלה והיא כמו שהונחתה אמרה לו שזה עניינה והיא מעדיפה לא לענות על שום דבר. אז אמר לה החובש," אני מבין שהפחידו אותך יותר מידי".

באותו ערב הוא הגיע לאגף בו היא משרתת בכלא ומסר חלי כי גם הוא זומן לחקירה. הוא שאלה אותה האם החקירה קשורה אליו ולעוד מישהי והיא סרבה לענות לו ועזבה את המקום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כתב האישום כאמור הוגש באחרונה והחובש, תושב הדרום, בן 45 מואשם בסעיף של "הדחה בחקירה".

סניגורו שמונה לו על ידי הסניגוריה הציבורית, מסר היום כי רק לאחרונה קיבל את התיק לידיו וטרם הספיק לעבור על החומר בעניינו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר