הונאה בכרטיס אשראי. אילוסטרציה: אלירם משה
הונאה בכרטיס אשראי. אילוסטרציה: אלירם משה

כתב אישום: תושב אשקלון זייף עשרות כרטיסי אשראי

האשקלוני מואשם שזייף עשרות כרטיסי אשראי ויצא איתןם לסיבוב רכישות בבתי עסק. בחיפוש שערכו בלשי המשטרה בדירתו אותרו אף סמים מסוגים שונים וציוד המשמש לזיוף כרטיסים

פורסם בתאריך: 5.2.19 15:41

     

יוצאים לעבודה מידי בוקר כדי שכרטיס האשראי יוכל לעבור בבטחה בכל קופה? אצל תושב אשקלון העבודה היתה לזייף את הכרטיסים האלה ולקנות בהם על חשבון אחרים מבלי שידעו על כך.

כתב אישום שהוגש לאחרונה על ידי חטיבת התביעות שלוחת לכיש במשטרת ישראל מגולל את מעשיו של גבר, תושב אשקלון בן 32, שלכאורה השתמש בכרטיסי אשראי מזויפים הנושאים את פרטיהם של אזרחים תמימים, רכש בעזרת השיטה רכוש ומוצרים בסך של עשרות אלפי שקלים מכל הבא ליד ואף לא נרתע ולו לרגע כשבכמה קופות התעורר חשד שהכרטיסים שהבחור מנסה לבצע איתם עיסקאות אשראי הם למעשה כרטיסים מזוייפים.

מוכנים להדפסה. כרטיסים מגנטיים לפני הפיכתם לכרטיסי אשראי מזוייפים. צילום: דוברות המשטרה

תחילת הפרשייה בראשית חודש ינואר השנה. חוקרי אחת מחשבורת חברת האשראי הגיעו אל תחנת המשטרה באשקלון כשבידם עדויות מתוכם עולה כי בקופות רבות הרחבי העיר מתבצעות עסקאות רבות באמצעות כרטיסי אשראי מזוייפים. חקירת המקרה הוטלה על מחלק התשאול שבתחנת המשטרה. לאחר שבוצעו פעולות חקירתיות רבות במישור הסמוי על מנת לאסוף ראיות ולהבין מי האיש.

במהלך החקירה הסמויה ומחומרים שמסרו נציגי חברת האשראי עלה כי האיש מגיע פעמים רבות אל אותם עסקים בהם הוא מבצע את הרכישות בסכומים הנעים בין כ- 1,000 ש"ח ל- 5,200 ש"ח.

מה מתרחש בקופה. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

באחד המקרים הוא  אף ניסה לבצע רכישה בסכום גבוה של 7,000 ש"ח אך ללא הצלחה.

החוקרים הצליחו לזהות את האיש ולפני ארבעה שבועות הפכה החקירה גלויה עת פשטו בלשי המשטרה על ביתו, שם נערך חיפוש במהלכו נמצאו סמים מסוכנים, מדפסת להדפסת כרטיסי אשראי וכן 'שפתיים' לקריאת כרטיסים מגנטיים ועשרות כרטיסים שחלקם מוכנים וחלקם הנותר לקראת הכנה וזיוף.

 

החשוד נעצר והועבר לחקירה במהלכה טען כי הסמים חלקם שייכים לו אך באשר לכרטיסי האשראי ולציוד הנוסף שנתבס בביתו, בחר לשמור על זכות השתיקה.

מעצרו הוארך מספר פעמים לצורך המשך החקירה ולאט לאט החל מתגבש כתב אישום שכאמור הוגש היום על ידי שלוחת התביעות המשטרתית בבית המשפט בצירוף בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

כרטיס אמריקן אקספרס. אילוסטרציה: אלירם משה

בכתב האישום 9 סעיפים כשהבולטים בהם: החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, החזקת ציוד לזיוף כרטיסי חיוב, החזקת מכשירי פריצה, הונאה בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועוד..

המשטרה אף הגישה בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר