תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock
תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

ספרית מאשקלון ורופאה מרוסיה נעצרו בחשד לטיפולים קוסמטיים אסורים

הספרית חשודה כי היא תיאמה לקוחות לרופאה שהעניקה את הטיפולים האסורים במספרה שלה

פורסם בתאריך: 1.2.19 12:42

     

ספרית מאשקלון ורופאה מרוסיה עצורות בימים אלה בחשד לשימוש בחומרים אסורים. הספרית, כך על פי החשד, תיאמה לרופאה לקוחות שיקבלו ממנה טיפולים קוסמטיים שלרופאה אין רישיון לקיים אותם בישראל.

אתמול האריך בית המשפט באשקלון את מעצרן של השתיים בחמישה ימים וזאת לבקשת חוקרי משטרת ישראל.

ניידת משטרה

ניידת משטרה

חקירת הפרשה הזאת מתקיימת בימים אלו והיא משותפת למשטרת ישראל, משרד הבריאות ורשות ההגירה במנהל האוכלוסין. החקירה נפתחה בעקבות חשד כי אזרחית זרה מרוסיה, ככל הנראה רופאה במקצועה בארץ מוצאה, מבצעת טיפולים תרופתיים-קוסמטיים כמו טיפולי בוטוקוס בלקוחות, לרבות החדרת חומרים אסורים לשימוש במדינת ישראל ואשר לדברי המשטרה "מהווים סכנה של ממש לבריאות הציבור ושזהותם טרם ברורה ועל כן נשלחו לבדיקת מעבדה. כמו כן, שימוש בחומרים אלו עלול לגרום ‏לנזקים חמורים לרבות זיהומים חמורים, תגובות אלרגיות קשות ופגיעה במערכות גוף שונות".

ביום ראשון נעצרה הרופאה לאחר פעילות מקדימה של מפקחי משרד הבריאות ורשות ההגירה והועברה לחקירה בידי משטרת ישראל באשקלון ובסיומה נכלאה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




למחרת הוארך לבקשת חוקרי המשטרה מעצרה בבית המשפט וביום רביעי התקיים דיון בבימ"ש מחוזי ב"ש בעקבות ערר שהוגש על ידי הסנגוריה הציבורית. כבר בפתח הדיון ולאור המלצת בית המשפט, משך סנגורה את בקשתה והערר נמחק.

ארבעה ימים לאחר מעצרה של הרופאה, נעצרה לחקירה מנהלת מספרה באשקלון בה התבצעו פעולותיה של הרופאה הזרה.

להערכת המשטרה וחומרי החקירה עד כה עולה כי מנהלת זו הייתה אחראית על תיאום התורים בעבור טיפולים אלו שהתקיימו פעמיים בשנה ואף דאגה לארח את התיירת ולהלינה. בנוסף עולה בחקירתה כי מנהלת זו ‏מזמינה חומרים רפואיים באמצעות רופאה בעיר אשקלון. רופאה זו מסרה אף היא אתמול את גרסתה ולאחר מכן שוחררה.

אתמול, כאמור, נעתר בימ"ש והאריך את מעצרן של השתיים בחמישה ימים נוספים עד יום ראשון הקרוב בצהריים.

חקירת המשטרה נמשכת בימים אלו ובמקביל מבקשת המשטרה ופונה לציבור תושבי האזור על מנת לאתר מטופלות נוספות אשר קיבלו שירותים קוסמטיים שכאלו להגיע ולמסור עדותן בתחנת המשטרה בעיר אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר