כוננים של מד"א ואיחוד הצלה מטפלים בנפגעת. אילוסטרציה: אלירם משה
כוננים של מד"א ואיחוד הצלה מטפלים בנפגעת. אילוסטרציה: אלירם משה

נהג המונית פגע וברח אבל יקבל קנס כספי

פורסם בתאריך: 8.1.19 13:05

     

המשטרה והפרקליטות מתייחסים בחומרה לתאונות 'פגע וברח' וניתן להסכים כי העבריינים שנתפסים בקלקלתם לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים ובמקום לעצור ולסייע לנפגעים נמלטים מהמקום אינם זוכים להקלות.

אלא שנהג מונית מאשקלון שדרס צעירה ואת בתה בת השנה וברח מהמקום, הואשם בבית המשפט בעבירות חמורות הצטייד בעורך דין ממולח שהצליח לבטל את כתב האישום החמור ולהמירו בכתב אישום פעוט יחסית.

אילוסטרציה: אלירם משה

תחילת הפרשה לפני כשנה וחצי. נהג מונית תושב אשקלון נסע ברחובות העיר. בהגיעו למעבר חציה, פגע באישה שנחבטה אל הכביש, וכתוצאה מכך הועפה גם בתה הקטנה בת השנה שהובלה על ידה בעגלת תינוק ונחבלה בעקבות המקרה.

בכדי להוסיף חטא על פשע, המשיך הנהג הפוגע בנסיעתו מבלי להגיש עזרה לשתיים. למרבה המזל, המקרה הסתיים בפגיעות קלות בלבד של האם ובתה. כחצי שנה לאחר המקרה, הוגש נגדו כתב אישום.

"הנאשם לא עצר את רכבו במקום התאונה, לא הגיש עזרה לנפגעים, הנאשם לא דאג למניעת כל נזק נוסף לנפגע, לא הזעיק למקום את שרותי ההצלה המקצועיים, הנחוצים על פי נסיבות המקרה", כך על פי כתב האישום. סעיפי האישום: אי הגשת עזרה לנפגעי תאונת דרכים, אי מסירת פרטים בתאונת נפגעים, נהיגה בקלות ראש, פגיעה בהולכי רגל ועוד…

התובעת ביקשה למבית המשפט להטיל על הנהג עונש של מספר בפועל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עורך הדין רובי גלבוע, מומחה למשפט פלילי ולדיני תעבורה – קיבל לטיפולו את התיק והוכיח בעיות ראייתיות קשות. בפרקליטות הבינו שהם נמצאים בבעיה והחליטו לשנות את כתב האישום לסעיף קל: 'נהיגה בחוסר זהירות' בלבד.

עו"ד רובי גלבוע

מה שהחל ככתב אישום חמור ודרישה לעונש מאסר בפועל הסתיים לאחרונה בקול ענות חלושה. בית המשפט לענייני תעבורה באשדוד קבע כי כי נהג המונית לא יישב בכלא אלא הוא ייקנס באלף שקלים, רישיונו יפסל ל – 30 יום בלבד, כאשר על עבירה דומה בעתיד יקבל הנהג פסילה אוטומטית לשלושה חודשים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר