צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine

תמורת ממתקים: תושב אשקלון מואשם בביצוע עבירות מין בקטינות

האיש מואשם כי ביצע את המעשים החמורים שכללו אונס ומעשי סדום, גם בקרבת בית הספר וזאת בתמורה לממתקים ושתייה

פורסם בתאריך: 31.12.18 14:23

     

ממניה מיכאל אספהו, בן 38, מאשקלון ביצע, במשך כשנתיים, עבירות מין חמורות בשתי קטינות בנות פחות מ-14, כך עולה מכתב אישום שהוגש היום על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע

בית המשפט המחוזי בבאר שבע

 

תחילת הפרשה בשבוע שעבר. קטינה, בת 14, תושבת העיר התייצבה בתחנת המשטרה באשקלון והתלוננה כי אספהו ביצע בה עבירות מין חמורות ב- 3 השנים האחרונות, ועד לחודשי הקיץ השנה. במהלך עדותה אף סיפרה כי החשוד פגע מינית גם בחברתה וכל זאת בתמורה לממתקים ומתנות נספות אותן העניק להן.

אספהו נעצר במהלל חקירתו הוא קשר עצמו לחלק מהחשדות המיוחסים לו. תחילה טען כי לא היה מודע לגילן, טענה ממנה חזר במהלך ימי החקירה.

במקביל להארכת מעצרו על ידי חוקרי המשטרה, מסרה את עדותה ילדה נוספת (14.5) חברתה של הקטינה הראשונה, אשר גוללה בפני חוקרי המשטרה את מעשיו של החשוד גם כלפיה.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חיימנות חנה מוצ'ה,עבירות המין בוצעו במקומות שונים בעיר, לרבות בקרבת בית הספר. במהלך אותם מפגשים, הצטייד אספהו בחטיפים, ממתקים ומשקאות קלים ואלכוהוליים ונתן לקטינות תוך כדי ביצוע המעשים.

 

המפגשים שהחלו בשיחות חולין והמשיכו למפגשים על גג ביה"ס שם החל נוגע בהן. אט אט, במהלך המפגשים אלו החל החשוד מבצע מעשים מגונים, בעילה ומעשה סדום במי מהקטינות וזאת בתמורה לממתקים, פלאפון, רולר בליידס ושילם לאחת מהקטינות בתמורה למין אוראלי שביצע בה מספר פעמים סכום כסף של מאות ש"ח.

העבירות המיוחסות לאספהו בכתב האישום הן: ביצוע עבירות של אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים. כמו כן, הוא מואשם בריבוי עבירות של לקוח עבור שירותי זנות של קטין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הפרקליטות צירפה לכתב האישום בקשה לעצור את אספהו עד לתום ההליכים משפטיים נגדו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר