שיכור. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

סוער בתחנת המשטרה: עצור שיכור ניסה לפגוע בעצמו

שוטרי הסיור עצרו שיכור שגנב ויסקי מחנות והוא החל להשתולל וכשהגיע לתחנת המשטרה ניסה לפגוע בעצמו והטיח את ראשו בקיר ובסורגים. השוטרים נאלצו לחבוש לו קסדה

פורסם בתאריך: 30.12.18 18:10

     

שוטרי הסיור בערים הגדולות כבר רגילים להיקרא כמעט בכל יום לאנשים שיכורים המוטלים על ספסלים או אפילו על הרצפה ברחובות. המקרים האלה מתרחשים כאמור בכל יום אך לא מגיעים לאזנם של כלל תושבי העיר. השיכורים בדרך כלל אינם מזיקים לסביבה ולאחר שהם מתפכחים הם חוזרים לביתם או למסגרת הטיפולית שלהם עד להשתכרות הבאה.

במוצאי שבת נקראו השוטרים לקריאה דומה אך הפעם עם ערך מוסף. במוקד המשטרה דווח על גבר שיכור שנכנס לעסק וגנב ממנו בקבוק אלכוהול (ויסקי). הבחור, תושב העיר בן 29, היה כבר 'מתודלק' אבל כנראה זה לא הספיק. הוא יצא מהחנות ולאחר פרק זמן שב אליה בשנית והחל להשתולל בתוכה להפר את הסדר במקום תוך כדי שהוא מאיים לפגוע באחד מעובדי החנות.

עוצרים חשודים בביתם. צילום: דוברות המשטרה

עוצרים חשודים בביתם. צילום: דוברות המשטרה

שוטרי סיור שהגיעו בעקבות כך למקום, הבחינו בשיכור לא הרחק מהחנות כשהוא הולך ברחוב משתולל ומשליך חפצים לעבר כלי רכב שחלפו במקום.

השוטרים ניגשו לשיכור וכל ניסיונותיהם להרגיע אותו ולהפסיק הניא את מעשיו עלו בתוהו בעיקר בגלל שכרותו של האיש. האיש התנגד והחל לאיים על השוטרים ואמר כי יקרא לחבריו שיפגעו בשוטרים, תוך כדי שהוא ממשיך לקלל ולגדף אותם.

שוטר מעצר חשוד בהתפרצות. צילום: דוברות המשטרה

מעצר חשוד בהתפרצות. צילום: דוברות המשטרה

לשוטרים לא הייתה ברירה והם החליטו לעכב את השיכור לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. האיש סרב לעלות לניידת, ניסה לפגוע בהם וירק לעברם. לבסוף הצליחו השוטרים להשתלט עליו, הוא נאזק, הוכנס לניידת המשטרה והועבר לחקירה בתחנה.

כדי לחקור אותו היה צורך להמתין להתפכחותו. במהלך המתנה לחקירה המשיך האיש להשתולל תוך שהוא מנסה לפגוע בעצמו באמצעות הטחת ראשו של עצמו בקיר ובסורגים של חדר ההמתנה, דבר שכבר סיכן את חייו. השוטרים ניסו לרסן אותו, חבשו לראשו קסדה שמנעה ממנו את הנסיונות להמשיך לפגוע בעצמו.

בסיום חקירתו הוא נכלא ומעצרו הוארך היום בבית המשפט ביממה נוספת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




צוותי המשטרה מתכוננים בימים אלה לליל הסילבסטר ששיאו יתרחש מחר בחצות עם המעבר לשנת 2019. כל מקומות הבילוי בעיר צפויים להיות עמוסים במבלים, גם כאלה שישתו אלכוהול רב.

חוגג סילבסטר שיכור. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

ממשטרת מרחב לכיש נמסר כי במסגרת ההיערכות שוטרים, עובדי הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול ומתנדבים בכלל מחוזות המשטרה, יתמקמו במתחמי הבילוי המרכזיים וינקטו בפעולות הסברה ומניעה, לרבות חלוקת ערכות לזיהוי מהיר של נוכחות סם האונס במשקה ועלונים הכוללים המלצות לנקיטת אמצעי זהירות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר