נכנס לרכב בקור רוח וגונב ממנו רכוש

בזמן שחגגתם: כתב אישום לתושב העיר שפרץ לרכבים בחניון אולם אירועים

תושב העיר נעצר זמן קצר לאחר שפרץ וגנב רכוש יקר מתוך רכב בחניון אולמי סילבר. בתום חקירה הוגש נגדו כתב אישום על ידי חטיבת תביעות לכיש במשטרה בגין מספר התפרצויות לכלי רכב שביצע במהלך 48 שעות

פורסם בתאריך: 18.12.18 20:09

     

המקרים בהם בתום אירוע משפחתי מגלים אורחים כי כשחגגו עם החתן והכלה מישהו דאג לפרוץ לרכבם כבר מוכרים. במקרה הטוב מדובר רק בגניבת רכוש מרכב שחנה בחניית אולם האירועים ובמקרה הרע הרכב כולו נעלם מהמקום…

בסוף החודש שעבר ארעו בחניית אולם האירועים סילבר מקרי התפרצות לכלי רכב חונים וגניבת רכוש יקר ערך מהם.

בלשי תחנת אשקלון שקיבלו את התלונות לילה אחר לילה הבינו כי גם בלילה השלישי הפורץ הלא חכם עשוי לפעול וכך גם קרה. הבלשים התמקמו בנקודות תצפית במגרש החניה עד שהאיש הגיע למקום, פרץ למכונית והחל בקור רוח ובשלווה לאסוף ממנו רכוש.

האיש, תושב אשקלון,  בן 46, נעצר מיד ולבלשים שהפתיעו אותו טען כי הגיע למקום לתומו באופן רגלי. בדיקה מעמיקה העלתה כי מפתחות רכב שנמצאו ברשותו התאימו לרכב שחנה אף הוא בסמוך למגרש החניה.

מעצר חשוד. צילום דובר המשטרה

בתוך רכבו אתרו הבלשים רכוש יקר שנגנב זמן קצר לפני כן. החשוד כאמור נעצר והועבר לחקירה במחלק התשאול שבתחנת המשטרה שם הכחיש את החשדות המיוחסים לו.

"למרות הכחשותיו נאספו די ראיות הקושרות אותו למיוחס, עבירות הפוגעות באופן ממשי בביטחונו של האזרח וברכושו. נמשיך לפעול בכל האמצעים שלרשותנו על מנת לאתר את אלו שבוחרים בדרך הפלילית ונמצה עמם את הדין עד תום", נמסר הערב מהמשטרה.

מעשיו של האיש תועדו במצלמות האבטחה והחשד הסביר היה שהוא מעורב בעוד שלושה מקרים דומים שהתרחשו במהלך היומיים שקדמו למעצר באותו מגרש חנייה.

במקרה שארע ערב קודם, גנב האיש מתוך רכב שחנה באותו מקום כרטיס אשראי, מאות שקלים במזומן וציוד עבודה יקר.

במקרה אחר, יום לפני מעצרו בשעות הצהריים, פרץ האיש, הפעם לרכב שחנה בתוך אשקלון וגנב מתוכו תיק בו פנקסי המחאות וכסף מזומן בסך מאות שקלים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ממשטרת מרחב לכיש נמסר היום כי עם סיום פעולות החקירה ולאחר גיבוש תשתית ראייתית כנגד החשוד, הוגש כאמור על ידי לשכת תביעות לכיש כתב אישום בו 4 סעיפי אישום המייחסים לו עבירות של פריצה לרכב וגניבה מרכב.

לאחר הגשת כתב האישום שוחרר הנאשם על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים למעצר בית מלא בפיקוח וערבויות כספיות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר