אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

חשד: ביצע עבירות מין באחותו ושילם לה 'דמי שתיקה'

תושב אשקלון עצור בחשד שביצע עבירות מין באחותו, מאז שהייתה בת שש. בשנים האחרונות מימן לה טיפולים רפואיים כדי שלא תתלונן. החשוד הכחיש וטען כי שילם לה כי חשש שמערכת החוק מאמינה רק לנשים

פורסם בתאריך: 29.10.18 11:34

     

תושבי אשקלון נתקלו בתקופה האחרונה לא פעם במושג 'דמי שתיקה' בהקשרים אחרים. כעת נחשפת פרשה קשה של התעללות מינית של אח באחותו, עוד כשהיתה קטינה ותשלום 'דמי שתיקה' לזו כדי שלא תתלונן.

חוקרי המשטרה עצרו לפני כשבועיים תושב העיר בן 39, בחשד שביצע עשרות פעמים עבירות מין באחותו הקטנה.

הפרשה החלה כאשר האחות הגיעה לתחנת משטרת אשקלון בליווי נציגת ארגון 'תאיר', מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, וגוללה בפני חוקרת עבירות מין וחסרי ישע במשטרה מסכת התעללות מינית שהחלה לפני 22 שנים, כשהאח הגדול היה בן 17 והיא היתה בת 6 בלבד, ונמשכה שנים רבות.

בעדותה היא סיפרה כי אחיה משלם לה מידי חודש במשך השנים האחרונות 'דמי שתיקה' במסווה של טיפולים רפואיים על מנת שלא תתלונן נגדו.

החשוד נעצר מיד לאחר שהתקבלה התלונה והוא הועבר לחקירה בה מסר גרסתו בה הכחיש את המיוחס לו וטען כי אכן מעביר כסף למתלוננת כ'דמי שתיקה' כדי שלא תתלונן בטענה שמערכת החוק, לדבריו, מאמינה רק לנשים.

 

מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים ובימים אלו לאחר שחוקרי תחנת המשטרה באשקלון סיימו את מלאכת החקירה הרגישה, הועבר תיק החקירה לידי הפרקליטות.

ממשטרת אשקלון נמסר הבוקר כי "חוקרי משטרת ישראל יפעלו במקצועיות על מנת להגיע אל חקר האמת והבאת חשודים לדין במטרה להגביר את אמון נפגעות עבירה, לרבות עבירות מין, במערכת אכיפת החוק ובכדי לחדול את הפגיעה בהן".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר