עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה
עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

אישום: סחרו בסמים באמצעות אפליקציית טלגראס

ערנותם של שוטרי הסיור וחקירה מקצועית ומאומצת שנערכה במשטרה תוך איסוף ראיות וממצאים, הביאה להגשת כתב אישום נגד שלושה צעירים תושבי אשקלון החשודים בעבירות סחר בסמים באמצעות אפליקציית 'טלגראס'. אחד החשודים אף נאשם בניסיון שיבוש הליכי משפט

פורסם בתאריך: 17.10.18 13:03

     

תחילת הפרשה לפני שלושה שבועות. צוות שוטרי הסיור של משטרת קריית מלאכי הבחין ברכב שעורר את חשדם במושב הודיה הסמוך לאשקלון. היתה זו שעת ערב. השוטרים ביקשו מהרכב לעצור לבדיקה.  במהלכה הבחינו השוטרים כי מתוך הרכב נידף ריח סם ובשל כך ערכו חיפוש ברכב. תוצאות החיפוש: 15 שקיות סם מוסלקות מתחת לידית ההילוכים.

שקיות גראס מוסלקות ומוכנות למכירה. צילום: דוברות המשטרה

שני החשודים, צעירים תושבי אשקלון, שהיו באותה עת ברכב נעצרו והועברו לחקירה בתחנת קריית מלאכי ומעצרם הוארך בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה.

במהלך החקירה הסתבר כי לשניים יש שותף. הבחור, גם הוא תושב אשקלון נעצר ומעצרו הוארך גם כן לטובת המשך החקירה ממנה אף עלה כי הוא רקם וניסה לשבש הליכי משפט בכוונה "לסייע" יחד עם אחר לחברו העצור בפרשייה זו.

מתחת לידית ההילוכים. המקום בו נמצאו שקיות הסמים. צילום: דוברות המשטרה

מכתב האישום עולה כי שניים מהחשודים ניסו לביצע עסקת סמים באמצעות התכתבות ב'ווטסאפ'.

מיד לאחר מכן פרסם אחד החשודים באפליקציית ה"טלגראס" הודעה לפיה יש ברשותו "חומר" כשהכוונה היא כמובן לסמים.

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

ערוצי המכירה החדשים בסמארטפון. אילוסטרציה: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

בעקבות הודעה זאת קיבל החשוד פנייה מתושבת אשדוד שביקשה "להתארגן" קרי, לרכוש סם. שניים מהחשודים יצאו לדרכם ברכב על מנת לבצע את העסקה אך נעצרו כאמור על ידי שוטרי הסיור בטרם זאת הושלמה.

עוד עלה בחקירה כי החשודים ביצעו עסקות נוספות במספר מועדים שלפני מעצרם בגדרה ובאשקלון, במהלכן סחרו בסמים והרוויחו מאות שקלים.

במסגרת ימי החקירה חשפו החוקרים כי אחד מהחשודים מעורב אף בניסיון שיבוש הליכי משפט תוך ששילם סכום כסף לאדם אחר בכדי שיעביר מסרים לחשוד העצור בעת דיוניו בבית המשפט. הוא העביר לו מסרים כדי שיבין כי חבריו מבטיחים לדאוג לו בתמורה שייקח את התיק (הפלילי) עליו, וידאגו לו לקנטינה במידה ויצטרך.

אחלוסטרציה: דוברות המשטרה

בתום מיצוי פעולות החקירה הועברו חומריה לידי חטיבת תביעות לכיש שכאמור הגישה כנגד שלושת החשודים כתב אישום מפורט לבית המשפט באשקלון שנעתר אף לבקשת התביעה המשטרתית והותיר את החשודים במעצר עד תום ההליכים נגדם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ממשטרת מרחב לכיש נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך כל העת במאבקה נגד עבירות חמורות בסמים המסוכנים, לרבות סחר באמצעות אפליקציות שונות, במטרה להגן על ציבור נורמטיבי שומר חוק החשוף לפגיעה בביטחונו ואיכות חייו בעקבות עבירות אלו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר