עליה מתמדת בתאונות. רוכבי אופניים חשמליים באשקלון. צילום: אלירם משה

בקרוב: הפקחים יתנו קנסות ויפנצ'רו גלגלים לרוכבי אופניים עבריינים

העירייה אישרה אמש לתת לפקחיה סמכות להטיל קנסות על רוכבי האופניים לסוגיהם כולל קורקינטים. הם אפילו יוכלו להחרים את האופניים או לעכב את הרוכב עד להגעת המשטרה

פורסם בתאריך: 7.8.18 18:10

     

רוכבים באופניים באשקלון? שימו לב, בקרוב ייתכן שפקח של העירייה יעצור אתכם באמצע הרכיבה וירשום לכם דו"ח על שרכבתם בניגוד לחוק.

אמש אישרה מועצת העיר אשקלון להסמיך פקחים עירוניים לטובת אכיפת תנועת אופניים, אופניים חשמליים, קורקינטים ואופנועים במדרכות, במעברי חצייה ובשבילי האופניים.

אופניים חשמליים. צילום: אלירם משה

בהתאם לחוק, רשאים הפקחים להפעיל סנקציות שונות כנגד הרוכבים בניגוד לחוק לצורך אכיפת זכויות הדרך, החל ממתן קנס, דרך הוצאת האוויר והשסתומים מצמיגי האופניים (חשמליים ולא חשמליים או קורקינט), תפיסה והרחקה של האופניים ועד לסמכות עיכוב אדם עד לבואו של שוטר. נדגיש כי, הפקחים יעברו קורס הכשרה בנושא.

בעיריית אשקלון רואים את המהלך כבשורה של ממש עבור הולכי הרגל, בהם נושאי עגלות וכסאות גלגלים, שייהנו מעתה ממדרכות ומעברי חצייה בטוחים, עד כמה שניתן, מרוכבי אופניים לסוגיהם, שלעיתים, מהווים סכנה הן לעצמם והן למשתמשי הדרך השונים.

הכל עניין של תחבורה. רוכבי אופניים חשמלים. צילום: יח"צ.

ההצעה שיזמה העירייה בראשותו של ראש העירייה בפועל, תומר גלאם אושרה והיא חלק מהפעילויות המניעתיות וההסברתיות שמבצעת עיריית אשקלון, באמצעות המטה העירוני לבטיחות בדרכים, על מנת למגר ולצמצם את תופעת הרכיבה על אופניים שלא כחוק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר