איתמר שמעוני, פונטה, דוידי ועופר שמעוני
איתמר שמעוני, פונטה, דוידי ועופר שמעוני

בפעם הרביעית: נדחתה עדות עד המדינה במשפט שמעוני

הדיון המתוקשר במסגרתו אמור היה להעיד, עד המדינה בפרשת שמעוני, בוטל ברגע האחרון בשל אילוצי בית המשפט. עדיין לא נקבע מועד אחר

פורסם בתאריך: 1.8.18 08:05

     

לאחר שלושה מועדים שנדחו ולאחר שהוחלט על מתן עדות דחופה במהלך הפגרה, היום ומחר, ברגע האחרון בוטל הדיון במסגרתו אמור עד המדינה להעיד. גם הדיון שנקבע למחר נדחה בשל אילוצים של בית המשפט.

גבי מגנזי. צילום: עופר וקנין

גבי מגנזי בהארכת מעצרו בפרשת "מטה יהודה". צילום: עופר וקנין

עד המדינה חוסה לימברק, נהגו ויד ימינו של איש העסקים גבי מגנזי אמור היה לעלות היום ולהעיד על הכספים אותם העביר ממעסיקו לידי מקורבו של ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מלון ריץ קרלטון הרצליה. צילום: דודו בכר

כאן בחניה. מלון ריץ קרלטון הרצליה. צילום: דודו בכר

על פי כתב האישום שהוגש בחודש פברואר בשנה שעברה, בתאריך 28.5.2015 נפגש לימברק, בשליחותו של איש העסקים גבי מגנזי, עם משה פונטה בחניון של מלון ריץ קרלטון בהרצליה ושם העביר לו, עבור שמעוני, סכום מזומן בסך 100 אלף שקלים. הכספים הללו, כך לפי האישום, שימשו לכיסוי עבור תשלומי הסכמי השתיקה שעליהם חתם שמעוני. פונטה אישר כי נפגש עם לימברק, אך הכחיש כי קיבל כסף מלימברק והסביר כי מה שקיבל ממנו היו תוכניות בנייה. איתמר שמעוני עצמו גם כן הכחיש מכל וכל כי קיבל דבר ממגנזי.

רק לפני כשבועיים טענו התובעות בתיק, עוה"ד הילה גבאי וקרן צבירן כי הגיעו לידי הפרקליטות "נתונים מהם עולה חשש ממשי לפיו ככל שלא תישמע עדותו של העד לאלתר, לא ניתן יהיה עוד לשמוע את עדותו במועד נדחה לאחר הפגרה". לאור זאת, ביקשו התובעות לקבוע דיון דחוף לשמיעת עדותו של עד המדינה.

באותו עניין:

התובעות עורכות הדין קרן צבירן והילה גבאי

התובעות בתיק: עורכות הדין קרן צבירן והילה גבאי

עו"ד עמיר ג'ורג'י סנגורו של משה פונטה, מקורבו של שמעוני, אשר נאשם כי קיבל לידיו 100 אלף ש"ח מידיו של לימברק עבור ראש העירייה דאז, מסר כי לפונטה עצמו אין כל התנגדות להעיד את עד המדינה "ככל והדבר אינו בא לצורך ניסיון לזרוק רפש על הנאשמים כמי שאינם רוצים לשמוע את עדותו או מנסים לדחותה ככל הניתן", כתב ג'ורג'י והוסיף כי לפונטה אין כל חשש מעדותו של עד המדינה וכי הוא ממילא רואה בעדותו של לימברק "עדות חסרת ערך או בעלת משקל זניח, אם בכלל".

עו"ד עמיר ג'ורג'י

עו"ד עמיר ג'ורג'י

אלא שלמרות הדחיפות ולמרות שנקבעו שני מועדי דיון, היום ומחר, הבוקר נמסר כי הדיון בוטל בשל אילוצי בית המשפט. כעת נותר להמתין ולראות מתי ייקבע הדיון הבא.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר