שמעוני חונך את מטה הבחירות בשכונת מגדל
שמעוני חונך את מטה הבחירות בשכונת מגדל

משפט שמעוני: בפרקליטות חושדים כי יש ניסיון להלך אימים על עדים

הבחירות מתקרבות, במקביל למשפטו של ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני ובפרקליטות טוענים כי ישנם גורמים המנסים להלך אימים על עדי תביעה במשפט, כך פורסם אמש בחדשות עשר. סנגוריו של שמעוני: "מכפישים אותו לקראת הבחירות"

פורסם בתאריך: 31.7.18 08:33

     

בזמן שמתנהל משפטו של ראש העירייה המושעה, איתמר שמעוני, בעבירות של שוחד, הפרת אמונים ועוד, כעת נודע כי גורמי אכיפת החוק פתחו בחקירה חדשה. כך פורסם אמש בחדשות עשר.

בפרקליטות, כך על פי הפרסום, סבורים כי ישנם גורמים מסוימים שמנסים להלך אימים על עדים מסוימים. לפני כשלושה שבועות, אחת העדות במשפט, שהגיעה להעיד נתנה לשופטת פתק סודי ואומרת לה "ביקשו ממני לדחות את העדות". בפרקליטות ניסו אחר כך לברר את העניין ואז הם מבינים שקורה משהו.

מחר אמור להעיד עד המדינה בפרשת שמעוני, חוסה לימברק, ועל פי הפרסום, גם פה בפרקליטות מבינים שיש מי שמנסה להשפיע על עד המדינה. "כרגע לא ברור מי אותם גורמים, ייתכן שמקורבים לשמעוני וייתכן שלא. ייתכן ששמעוני ואחרים יזומנו להעיד בפרשה", אמר הכתב אביעד גליקמן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שמעוני בעצמו מתכונן לבחירות במלוא הכוח, זאת לאחר שלפני ימים ספורים הוא הכריז רשמית כי יתמודד לראשות העירייה, ואילו אתמול, כשעתיים לפני הפרסום בחדשות עשר, הוא חנך את מטה הבחירות שלו בשכונת מגדל וקיים קביעת מזוזה. אל טקס הגיעו עשרות פעילים שחיבקו את שמעוני, שרו ורקדו עמו.

עורכי הדין מנחם רובינשטיין וגבריאל רפפורט, המייצגים את שמעוני מסרו בתגובה: "הפרקליטות עושה כל שלאל ידה כדי להכפיש את הלקוח שלי ולפגוע בו פוליטית במערכת הבחירות המוניציפלית שהוא בהחלט מתכונן ליטול בה חלק".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר