ה500 שתילים. צילום: דוברות המשטרה

העסק התמים הסתיר מעבדת סמים ענקית

עסק באזור התעשייה הצפוני התגלה כמעבדה לגידול סמים. החשמל למעבדה נגנב מחברת חשמל וצרכו כ-90 אלף ש"ח של חשמל בכל חודש. חמישה חשודים נעצרו וכתב אישום הוגש נגדם

פורסם בתאריך: 2.7.18 14:47

     

עסק לאלומיניום ברחוב המחוגה באזור התעשייה הצפוני באשקלון התגלה כמעבדה לגידול מאות שתילי קנאביס. לבלשי ימ"ר לכיש הגיע מידע מדויק על הפעילות הבלתי חוקית הנעשית במקום. כל מה שנותר הוא לפשוט על המקום, לתעד ולעצור את מי שהפעיל את תעשיית הסמים המסוכנים.

התגלית של החוקרים. צילום: דוברות המשטרה

הבלשים הגיעו בכוחות מתוגברים לבית העסק שכאמור ביצע עבודות אלומיניום. מאחורי ארון שהוצב לכאורה לתומו צמוד לקיר גילו החוקרים דלת סתרים שהובילה לקומה העליונה של בית העסק.

כשעלו לקומה השנייה נחשפה התגלית. כ-500 שתילי קנביס מסודרים במאות אדניות גדלים לתפארת. במקום הושקעו משאבים רבים כדי לגדל את הצמח האסור בצורה איכותית: מערכת השקיה, תאורה ומיזוג. בסך הכל הם החזיקו במקום: 41 גופי תאורה, 39 שנאי חשמל, 4 מאווררים, 13 מסננים וכן 2 מזגנים ניידים גדולים. תחזוק מעבדה שכזו דורש צריכת חשמל גבוהה במיוחד ולכן הנאשמים מצאו דרך לעקוף את זה באמצעות כבלי חשמל שדילגו על מונה החשמל של העסק והתחבר ישירות לארון החשמל של חברת החשמל. החשמל אותו צרכו הנאשמים עבור המעבדה עמד על גובה כ-90 אלף ש"ח בכל חודש.

תשתיות חשמל למיזוג והשקייה לגידול איכותי. צילום: דוברות המשטרה

הבלשים עצרו חמישה גברים בגילאי 25,30,33,37 ו54 ביניהם גם בעל המקום שהוא בעצם הבעלים של אותו עסק לאלומיניום ועל פי כתב האישום הוא השכיר את הגלריה לנאשמים האחרים. על פי החשד החמישה קשורים להקמת ותפעול המקום.

עסק משגשג. מעבדת הסמים שנחשפה. צילום: דוברות המשטרה

החשודים שנעצרו הועברו למשרדי התשאול ביחידה המרכזית שם החלה חקירתם בה מסרו כל אחד את גרסתו, שלעיתים לא עלתה בקנה אחד עם גרסת חברו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעצרם הוארך לבקשת חוקריהם מעת לעת ואתמול, יום א', הגישה חטיבת התביעות לכיש כתב אישום נגד חמשת החשודים בגין העבירות המיוחסות להם.

רק לקטוף ולמכור. צילום: דוברות המשטרה

"נמשיך בפעילות יצירתית ונחושה במטרה להגן על הציבור" נמסר ממשטרת מרחב לכיש והוסיפו "נמשיך בפעילות נחרצת כנגד עבירות הסמים המסוכנים, בדגש לעבירת סחר באלו וגידולם, על מנת להגן על ציבור שומר החוק מפני עבירות אלו הפוגעות בביטחונו ובשלומו של הציבור הנורמטיבי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר