שתילים מריחואנה בבית. אילוסטרציה: דוברות המשטרה
שתילים מריחואנה בבית. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

צעירים אבל בסמים

מעבדת סמים נחשפה בדירה בגבעת ציון. צעיר נעצר בדירה. במקרה אחר נער בן 14 נעצר בחשד לסחר סמים מסוכנים בקרב נערים. הוא נעצר כשהפר את תנאי מעצרו והכה נער אחר בפתח בית ספרו. נגד השניים הוגשו כתבי אישום

פורסם בתאריך: 7.6.18 10:49

     

יחידות משטרת ישראל ממשיכות בפעילות ומאבק מתמשך נגד "מעבדות" הסמים המסוכנים ונגד הסחר בסמים. חלקן הרב של אלו ממוקם על ידי חשודים שלא בוחלים לעשות כן בבנייני מגורים בו מתגוררים אזרחים נורמטיביים, ילדים ובוגרים.
במהלך חודש מאי בוצע מעקב על ידי לוחמי היס"מ על צעיר תושב ראשון לציון אשר היה מידע מודיעיני על כך שהוא עומד מאחורי תפעול מעבדת סמים שמנה מופץ הסם לסוחרים. המעקב הגיע עד לדיר מגורים ברחוב בנימין שבשכונת גבעת ציון. הבחור, בשנות ה-20 לחייו נצפה כשהוא מגיע אל הדירה ומטפל במסירות ובמקצועיות רבה בצמחים שבמקום, צמחי קנביס.


מעבדת הסמים שנתפסה בגבעת ציון. צילום: דוברות המשטרה

לוחמי היס"מ ביצעו מיד את מעצרו והחשוד הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש במשטרה. בדירה נתפס סם מסוג מריחואנה במשקל כולל של כ-40 ק"ג.

מעבדת הסמים בדירה. צילום: דוברות המשטרה

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי חוקרי הימ"ר לטובת המשך החקירה וכשהוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט נעתר בית המשפט לבקשת הפרקליטות ומעצרו הוארך עד תום ההליכים.

"פעילות זאת נועדה לסכל ככל שניתן את סיכונו של ציבור שלם המתגורר בשכונות מגורים אלו בהן מאתרים השוטרים מעבדות לגידול סמים" נמסר מהמשטרה.

בתוך כך עצרה המשטרה נער, רק בן 14, וכבר חשוד בסחר בסמים מסוכנים אותם מכר למספר קטינים אחרים במספר הזדמנויות שונות. מעצרו הראשון בוצע לפני מספר שבועות, כשהגיע מידע לגבי פעילותו החמורה. בתום חקירתו אז, שוחרר הנער בתנאים מגבילים למעצר בית וחקירת המקרים נמשכה במחלק הנוער של המשטרה בעיר אשקלון.

אלא שתנאי שחרורו ממעצר שחייבו אותו לשהות בביתו מבלי לצאת לא ממש עניינו אותו. ביום שני השבוע, התייצב בתחנת המשטרה נער אחר תושב העיר ודיווח כי כשיצא מבית ספרו הכה אותו הנער שאמור היה להיות במעצר בית. אזרח שהבחין במתרחש, הפריד בין השניים והקטין שהותקף המשיך בדרכו אל תחנת האוטובוס הסמוכה אך החשוד לא חדל, הגיע לתחנת האוטובוס וגם שם להכותו.
בעקבות זאת הגיעו שלשום שוטרים לביתו של הנער ועצרו אותו לחקירה שבסיומה נכלא בבית המעצר.

במאמצי חקירה ונחישות מחלק הנוער יחד עם התביעה המשטרתית, הוגש תוך כמה שעות כתב אישום נגד הקטין בבית המשפט לנוער עם בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

״אנו נגלה אפס סלחנות כלפי עבירות בני נוער הפוגעות בביטחונם של צעירים אחרים ובכל הקשור לאלימות בקרב בני הנוער היכולה להפוך בין רגע לאירוע טרגי״, נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר