צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine

עם סכינים ודריסה: תושב אשקלון גילה שאשתו בקשר עם אחר ויצא לנקום

חבורה של 14 גברים יצאה לסגור חשבון עם מי שהעז להיות בקשר טלפוני עם אשתו של חברם תושב אשקלון. במהלך המפגש נתקלה החבורה במאהב ובאחיו שיצאו לקרב בסכינים שלופות. אחד האחים נדרס והחבורה נמלטה מהמקום כשהוא מוטל על הקרקע שותת דם

פורסם בתאריך: 6.6.18 14:48

     

זוגיות לאישה יפה ומטופחת טומנים בחובם לא אחת התמודדויות עם חיזורים אחריה מצד גברים אחרים. אבל מה קורה כשהאישה דווקא משתפת פעולה עם מחזריה?

גבר תושב אשקלון גילה לאחרונה כי אישתו מקיימת קשר טלפוני עם גבר אחר תושב השפלה. האשקלוני שחש שכבודו נרמס באחת, החליט לאתר את האיש ולצאת לנקום במי שהעז לעשות את המעשה שלא יעשה, להיות בקשר ולו טלפוני בלבד עם אשתו.

אילוסטרציה: אלירם משה.

על פי כתב אישום שהוגש לפני מספר ימים, האיש גייס חבורה של 13 גברים וביחד נסעו בשלוש מכוניות אל ביתו של המאהב לכאורה, במושב בשפלה. הם איתרו במושב את מתחם המגורים בו גר האיש עם שני אחיו ובני משפחותיהם. בני החבורה חיכו להזדמנות שרכב יצא מהמתחם ושהשער החשמלי יפתח, אז יהיו להם כמה שניות לחדור אל המתחם מבלי שאיש ידע.

ה-14 ירדו מהרכבים והמתינו. כשהשער נפתח ניצלו את ההזדמנות וצעדו פנימה. בתוך מספר רגעים גילו שלושת האחים כי חבורה של 14 גברתנים מסתובבת בחצרם.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


השלושה יצאו אלי קרב כשסכינים בידיהם, אך עם הבנה ברורה שעם סכינים לבד לא יוכלו להיאבק מול כל החבורה.

אילוסטרציה: דוברות המשטרה

במקום, התפתח דין ודברים בין השלושה לחבורה, על אודות הקשר הבלתי מתקבל על הדעת עם האישה. הרוחות התלהטו והשיח עבר לצעקות וקללות. השלושה ניסו להוציאם למתחם ובהמשך החלו אנשי החבורה לידות אבנים לעבר השלושה. המרחק בין הצדדים הצטמצם כשהשלושה מתקדמים לעבר החבורה עם סכינים שלופות בידיהם.

אחד מבני החבורה, צעיר תושב כפר קאסם בן 22, רץ אחורה לאחד מכלי הרכב, התיישב בכיסא הנהג והחל לנסוע במהירות לתוך המתחם. הרכב דהר לכיוון האחים שניסו להימלט אך ללא הצלחה. הרכב פגע באחיו של המאהב בעצמה, הוא עף באוויר והוטח אל הקרקע.

הנהג שינה כיוון וניסה לדרוס גם את שני האחים האחרים, אך אלו הצליחו להימלט לתוך מבנה. המכונית שעטה החוצה מהמתחם כשגם בני החבורה ממהרים לעלות על המכוניות ולהימלט מהמקום כשהם מותירים את הפצוע על הקרקע.

צוות מד"א הוזעק למקום והאח הובהל לחדר המיון במרכז הרפואי אסף הרופא כשהוא חבול בכל חלקי גופו. ניידות משטרה מתחנת לוד הגיעו למקום והחלו לחקור את האירוע. בסרטוני מצלמות האבטחה יכלו השוטרים לראות את כל ההתרחשות.

מצלמות אבטחה. אילוסטרציה: אלירם משה

הנהג הפוגע והבעל נעצרו אבל ה-12 הנותרים נמלטו וזהותם לא ידועה. מעצרו של הדורס, בעל עבר פלילי עשיר הוארך עד תום ההליכים. מעצרו של הבעל הוארך פעמיים ולפני מספר ימים הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

המשפט מתנהל בימים אלה בבית המשפט המחוזי בתל אביב. בין עדי התביעה גם האישה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר