העוקץ נחשף: גרמו לפנצ'ר וכשהנהג עסק בהחלפת הגלגל גנבו מהרכב

תושב אשדוד ואזרח גיאורגי נתפסו לאחר שבערמומיות גנבו מכלי רכב בזמן שנהגו היה עסוק בהחלפת גלגל עם פנצ'ר שהם גרמו לו. בדרך כלל נגנבו סכומי כסף. אבל כשנלכדו הצליחו לגנוב מהרכב רק שקית בורקסים

פורסם בתאריך: 23.5.18 09:29

     

בשבועות האחרונים פעלו בלשי משטרת אשקלון במטרה לאתר וללכוד שני גברים אשר ניצלו "תקלה" ברכב שנהגו יצא זמן קצר לפני כן מסניף בנק, ובעת שהנהג היה עסוק בתיקון התקלה גנב מי מהחשודים את תיקו שהכיל כסף רב.

הצלבת המידע והנתונים מכל התלונות שהתקבלו הצביעו על דפוס פעולה דומה: סמוך לבנקים בעיר כאשר המתלוננים שהו בבנק דקות קודם לכן. על פי ההערכ ה אחד החשודים היה ניגש אל הרכב אותו סימנו וגורם לתקר באחד מגלגליו. לאחר שבעליו סיים את עיסוקו בבנק ושב אל הרכב, בדרך כלל עם כסף מזומן או חפץ אחר, ממתינים השניים שהאיש יבחין בתקלה ויפעל להחליף את גלגל הרכב בגלגל החלופי. בזמן זה אחד מהגברים היה ניגש לרכב ולוקח את תיקו של האזרח שהכיל אלפי שקלים.

החקירה החלה לפני שבוע. הבלשים החלו להתפרס בלבוש אזרחי סמוך לבנקים והמתינו לתנועה חשודה ולמקרים של פנצ'ר במגרשי החניה הסמוכים לבנקים.

הבלשים שהוצבו סמוך לבנק הפועלים ברחוב הגבורה, מאות מטרים מתחנת המשטרה, הבחינו באזרח שיצא מסניף הבנק וניגש אל רכבו אז גילה כי יש תקר באחד מגלגלי רכבו. האזרח זימן למקום איש מקצוע על מנת שיסייע בהחלפת גלגל הרכב ובעת שעסקו השניים במשימה זאת, הבחינו הבלשים בגבר שיורד מרכב סמוך, ניגש אל רכבו של האזרח העסוק ולוקח שקית שהייתה מונחת על מושב הרכב ואז חוזר במהירות אל הרכב ממנו יצא.

בלשי המשטרה הגיבו במהירות למתרחש ועצרו את שני החשודים שברכב שניסה להימלט כשברשותם השקית אותה גנבו מרכבו של האזרח, שקית שלחוסר מזלם הכילה "רק" מספר בורקסים אותם רכש האזרח מיד לאחר שיצא מהבנק.

שני הגברים שנעצרו הועברו לחקירה במשטרה שם התברר כי אחד מהם הנו שוהה בלתי חוקי כבן 41 מגיאורגיה ללא אישורים.

בחקירתם קשר החשוד האחר, תושב אשדוד כבן 56, את עצמו לשקית הבורקסים וטען כי נאלץ לגנוב אותה מאחר והיה רעב.

מעצרם הוארך במהלך השבוע ואתמול, כאמור, הגישה חטיבת התביעות לכיש כתב אישום כנגדם בבית המשפט באשקלון.

"משטרת ישראל תפעל בכל דרך יצירתית, ממוקדת ונחושה כנגד אלו הפוגעים בביטחון הציבור ורכושו", נמסר מהמשטרה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר