סמים, טלפונים וכסף מזומן. השלל שנתפס בכלי האשקלונים בירושלים צילם: דוברות משטרת מחוז ירושלים

חשד: בני 19 מאשקלון סחרו בסמים בירושלים

הבלשים הבחינו בקליינטים שמגיעים סמוך לבית המלון ומשם רוכשים את הסמים. האשקלונים נעצרו ובחדרם נתפסו מנות סם, טלפונים ניידים ולכסף מזומן רב. היום יובאו להארכת מעצרם

פורסם בתאריך: 12.4.18 10:35

     

אמש בשעות הערב, בפעילות ממוקדת של בלשי המשטרה במרכז ירושלים נגד סחר והפצה של סמים מסוכנים, הבחינו בלשי המשטרה במספר 'קליינטים' המגיעים לרחוב הסמוך לאחד מבתי המלון ושם נפגשים עם 2 חשודים שעפ"י החשד מכרו להם סמים מסוכנים.

בלשי תחנת 'לב הבירה' בירושלים שחשדו כי החשודים שוכרים חדר בבית המלון הסמוך וממנו פועלים להפצת הסמים, פשטו על חדרם ובחיפוש במקום תפסו סמים מסוג 'מריחואנה' המחולקים למנות עפ"י החשד לשם סחר, כ – 5000 ₪ במזומן ו – 6 מכשירים ניידים שעפ"י החשד שימשו את החשודים בביצוע העבירה.

שני החשודים תושבי אשקלון בני 19 נעצרו והובאו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לסחר והספקה של סמים מסוכנים והחזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית.

היום, יובאו החשודים בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

במשטרה ציינו היום כי "אנו שמים לנגד עינינו את המאבק הנחוש והבלתי מתפשר בנגע הסמים המופצים ונסחרים ע"י עבריינים לכל דורש, וחמור מכך שעבריינים אלו מוכרים לעיתים במודע סמים לקטינים ואף עלולים לסכן את חייהם. נגד החשודים אנו נפעל במלא החומרה למיצוי הדין עמם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר