למצולם אין קשר לכתבה. אילוסטרציה: אלירם משה.

נמחק כתב אישום נגד אם שלא הביאה את בנה מההסעה ונמצאה שיכורה

האישה, תושבת העיר, נמצאה שיכורה בביתה והואשמה בהזנחת בנה הקטין, אך הפרקליטות חזרה בה מכתב האישום. עורך דינה של האם: “מרשתי הינה אימא דואגת, אחראית ואוהבת, המעניקה לילדיה את כל צורכם”

פורסם בתאריך: 28.2.18 14:14

     

בחודש יולי האחרון הגישה פרקליטות מחוז דרום כתב אישום נגד תושבת העיר שלא אספה את בנה מההסעה של בית הספר ולאחר מכן נמצאה בידי השוטרים בדירתה כשהיא שיכורה. על פי כתב האישום, יוחסה לאם עבירה של הפרת חובה הורית. האירוע התרחש כשהילד היה בן שש והתחנך באחד הגנים בעיר. מדי בוקר הובא הילד אל תחנת ההסעה הסמוכה לביתו, ומשם נאסף בידי נהג הסעות לגן. ילד הוחזר לביתו יחד עם שאר ילדי הגן בסביבות השעה חמש וחצי אחר הצהריים.

בחודש מרץ בשנה שעברה הגיע הנהג כמדי יום לנקודת ההורדה, אך האם לא הייתה שם. הנהג התקשר למספר הטלפון הנייד שלה, אך לא היה מענה. הוא המשיך בנסיעתו, וכשסיים להוריד את כל הילדים בביתם שב אל ביתו של הילד, אולם האם עדיין לא הייתה שם ולא ענתה לטלפון. לאחר שלא עלה בידו להשיג את האם במשך כחצי שעה, הסיע את הילד לתחנת משטרת אשקלון.

קצת אחרי השעה שש בערב הגיעו השוטרים לביתו של הקטין ודפקו על הדלת כמה פעמים, אך גם הפעם לא היה מענה. בשלב זה הגיע למקום גבר אשר הציג עצמו כבן זוגה של האם, מלווה בשתי בנותיו. הוא פתח את דלת הדירה, ושם נמצאה האם, כשהיא שתויה ונודף ממנה ריח חריף של אלכוהול.

רכב הסעות. אילוסטרציה: אלירם משה

“שאלתי אם היא שתתה, והיא אמרה שכן. ניסיתי שוב להבין ממנה מה קרה, אך היא לא בדיוק שיתפה פעולה… אציין שהיא רצתה שאני אעוף מהבית וקיללה אותי”, כתב השוטר בדו”ח על האירוע.

בכתב האישום נכתב: “הנאשמת במעשיה הנ”ל הפרה ללא הצדק כדין את חובתה לספק לקטין צורכי מחיה או לדאוג לבריאותו ולמנוע התעללות בו, חבלה בגופו או פגיעה אחרת בשלומו ובבריאותו ומסכנת או עלולה לסכן בכך את חייו או עלולה לפגוע בכך בבריאותו פגיעת קבע”.

ולמרות זאת, כשבעה חודשים לאחר שהוגש כתב האישום נגד האם חזרה בה הפרקליטות מהטענות וביטלה אותו.

עו"ד אביחי חג'בי

“לאחר שהעלינו את טענותינו, הבינה פרקליטות המדינה כי מרשתי הינה אימא דואגת, אחראית ואוהבת, המעניקה לילדיה את כל צורכם”, מסביר עורך דינה של האם אביחי חג’בי. עוד אמר עורך הדין: “מדובר במעידה חד פעמית שאינה מצויה בגבולותיו הצרים של הדין הפלילי. אנו שמחים כי פרקליטות המדינה בסופו של יום החליטה לחזור בה מעמדתה”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר