עורכי הדין לימור רוט חזן ורובי גלבוע
עורכי הדין לימור רוט חזן ורובי גלבוע

תקף מוכר באגרופים – אך ניצל מכתב אישום

כשנה לאחר שהואשם בתקיפה חמורה לאחר שתקף בעל עסק במרכז מסחרי סמוך לאשקלון בעזרת עורכי הדין לימור רוט- חזן ורובי גלבוע, ביטל כנגדו בית המשפט את כתב האישום

פורסם בתאריך: 11.2.18 13:38

     

ויכוחים במרכזי קניות יכולים להתרחש מפעם לפעם. זו יכולה להיות אכזבה של לקוח שלא היה מרוצה ממוצר שקנה, או זעם של לקוחות בעקבות שרות לקוי ועוד אי אלו סיבות. אך סיטואציה כפי שאירעה במרכז מסחרי סמוך לאשקלון, היא בהחלט לא דבר שבשגרה.

בדצמבר 2017 לפני מעט יותר משנה, הגיע לקוח כבן 25 תושב אחד המושבים הסמוכים לאשקלון למרכז מסחרי סמוך לאשקלון. כשהגיע למקום נכנס לאחת החנויות תוך שהוא מדבר בטלפון הנייד, אז ביקש לקבל שרות מבעל המקום שהיה מאחורי הדלפק. את מה שקרה מאותו שלב לא יכולים היו הלקוחות ששהו במקום אפילו לדמיין. לבקשתו לקבלת שרות ענה לאותו לקוח הבעלים כי ברגע שיסיים את השיחה יקבל את מבוקשו. אותה תשובה הצליחה להוציא את האיש מכליו, בעקבות התשובה זעם אותו לקוח, הניח את הציוד שהיה בידו והיכה בחוזקה בדלפק.

מעוצמת המכה עף פריט שעמד למכירה על הדלפק ופגע במצחו של הבעלים. מיד לאחר מכן הגיע הבעלים ללקוח תפס אותו והוציא אותו בכוח מן החנות. ברגע שיצאו השניים מן המקום, החל האיש להכות את בעל החנות שהוציא אותו ממנה באגרופים, תוך שהוא מפיל את משקפי הראיה שלו לרצפה גורם להם לנזק , ומכה אותו בפניו.

כשמונה חודשים לאחר אותו אירוע הוגש נגד אותו לקוח כתב אישום בשלושה סעיפים: תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, והיזק לרכוש במזיד. הוא פנה לעורכי הדין לימור רוט חזן ורובי גלבוע מאשקלון – מומחים במשפט הפלילי – בבקשה כי ייצגו אותו בנושא.

בית משפט השלום אשקלון. צילום: אלירם משה

לאחר מאבק משפטי של השניים, לפני כשבועיים הסכימה התביעה לחזור בה מכתב האישום ולמחוק את התיק. בעקבות כך השופטת נועה חקלאי מבית משפט השלום באשקלון, קבעה כי כתב האישום יימחק.

"עקב כשלים ראייתיים הסכימה התביעה לחזור בה מכתב האישום", התייחסו למקרה עורכי הדין לימור רוט-חזן ורובי גלבוע. "חשוב להדגיש כי לטענת מרשי כל האירוע צולם על ידי מצלמות האבטחה , אך המשטרה לא פעלה לאסוף את חומר החקירה החשוב בזמן. בעקבות טענות נוספות, השתכנעה התביעה למחוק את התיק".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר