מעבדה משוכללת. צילום: דוברות המשטרה

בונקר הסמים: מעבדת סמים תת קרקעית אותרה בבית שקמה

במעמקי האדמה, בדומה לבונקר תת קרקעי מעליו מחסן תמים, חשפו בלשי היחידה המרכזית במשטרה מעבדת גידול סמים בה ציוד משוכלל. שלושה חשודים נעצרו במקום והועברו לחקירה. לאחר שגובשה תשתית ראייתית, הגישה חטיבת התביעות במשטרה כתב אישום נגדם בבית המשפט

פורסם בתאריך: 5.2.18 14:53

     

מחסן תמים באחד המשקים שבמושב בית שקמה נועד על פי החשד להסתיר מפני כל ובעיקר מפני אנשי החוק את שמתרחש מתחת לפני האדמה, בדיוק מתחתיו. בלשי היחידה המרכזית בפעילות מקצועית חשפו לפני שבועיים מעבדת סמים משוכללת בה אותרו כ-2 ק"ג סם מסוג "הידרו".

זה רק מחסן. למטה יש מעבדת סמים. צילום: דוברות המשטרה

להערכת המשטרה במקום גודלה כמות רבה הרבה יותר של סם שככל הנראה כבר עבר לידיים אחרות.

מכן יורדים למעבדה התת קרקעית. צילום: דוברות המשטרה

שלושת החשודים, שניים מהם תושבי המושב בגילאי 41 ו-44 וחשוד נוסף כבן 36 תושב קריית אונו, נעצרו במקום והועברו לחקירה במשטרה .מעצרם הוארך מעת לעת.

המדרגות במעבדת הסמים. צילום: דוברות המשטרה

לפני מספר ימים לאחר שהבשילה חקירתם וראיות שנאספו לביסוס תשתית לכדי כתב אישום, הוגש זה על ידי חטיבת התביעות לכיש במשטרה אל בית המשפט.

מחומרי החקירה עולה כי אחד מהחשודים, תושב בית שקמה ובעל המקום, אחראי על בניית המרתף בו קירות בטון ופתח כניסה מתוך המחסן התמים לכאורה שהוקם על פני האדמה. לטענתו הוא בסך הכל משכיר את המקום לחשוד הנוסף, תושב קריית אונו.

מעבדה משוכללת ופעילה. צילום: דוברות המשטרה

חשוד נוסף זה קשר עצמו במהלך ימי החקירה לחשדות המיוחסים לו וגולל בפני חוקריו את גרסתו.

חשוד שלישי ששהה עמם בעת פשיטת הבלשים על המקום טען כי הוא רק הגיע למקום בכדי לסייע לבעל המקום ושלל בכל תוקף כי ידע על קומת המרתף ששימשה כמעבדת סמים.

ממצאים פורנזיים שנאספו על ידי טכנאי הזיהוי הפלילי בזירה הוכיחו אחרת מכל וכל, זאת לאחר שנמצאה טביעת אצבע של חשוד זה במרתף. עוד עלה בחקירה כי בעת שהחלו בלשי ימ"ר לכיש בפעילות גלויה בכוונה להיכנס אל המחסן האמור, שלח אחד החשודים לרעייתו מסרון בו נכתב: "תבדקי אם יש מישהו בחוץ", ושניות מעטות לאחר מכן כבר הבין כי בלשי המשטרה פשטו על המקום והוא נעצר יחד עם חבריו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר