מסרטוני האבטחה. החשוד קונה את הדלק. דוברות המשטרה

אפליקציית waze הפלילה חשודים בהצתת האאודי היקרה

הציתו וברחו. המשטרה בתוך דקות הצליחה לשם את ידה עליהם. למרות שהכחישו הוגש נגדם כתב אישום. בין שלל הראיות: היסטוריית כתובות שאליהן ניווט אחד החשודים בדרך לזירת ההצתה ובחזרה

פורסם בתאריך: 5.2.18 12:42

     

בדרך לבצע פשע אל תנווט בwaze. כך מבינים בימים אלה ארבעה צעירים תושבי האזור שנעצרו לפני שבועיים במהלך פעילות בלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש. הארבעה נעצרו לאחר מרדף בצומת ניצנים. שלושה מהם תושבי אשדוד בגילאים 26, 27, 30 ותושב אמונים כבן 26. החשד: מעורבותם בהצתת רכב אאודי יוקרתי של תושב אשקלון, וכתוצאה מהצתה זו נגרם גם נזק למספר כלי רכב סמוכים.

רכב האאודי השרוף. צילום: דוברות כב"ה דרום

ההצתה ארעה קצת אחרי חצות. כוחות כיבוי אש הוזעקו לרחוב מגידו בשכונת נווה אילן, לאחר שנמסר להם על רכב שעולה באש. לוחמי האש הצליחו בתוך דקות להשתלט על האש ולכבות את הלהבות. כבר עם תחילת החקירה היה ברור שמדובר בהצתה וחקירה מהירה של המשטרה לאתר את החשודים כשהם בורחים מאשקלון לכיוון אשדוד.

נשרף כליל. צילום: דוברות כב"ה דרום

החשודים הועברו לחקירה במשטרה ומעצרם הוארך לאורך השבועות האחרונים בבית המשפט באשקלון. במהלך חקירתם הכחישו החשודים את המיוחס להם אך למרות זאת הצליחו חוקרי היחידה המרכזית לכיש לגבש תשתית ראייתית נגדם תוך איסוף ממצאים פורנזיים, תרגילי חקירה ועדויות שונות מבני אנוש.

אחד החשודים רוכש את הדלק בתחנת הדלק באשדוד.

אחת הראיות שיוצגו בפני בית המשפט הוא רשימת היסטוריית הכתובות שאיתרו החוקרים באפליקציית WAZE בה השתמש אחד החשודים בכדי להגיע לכתובת בו הוצת רכב היוקרה.

מתוך חקירת המקרה עולה כי שעות ספורות לפני מעשה ההצתה, נפגשו ארבעת החשודים בקיוסק שבשכונה ג' בעיר אשדוד. במהלך מפגש זה נסעו שניים מהחשודים על גבי אופנוע, וזאת על אף שאין ברשות הנוהג בו רישיון מתאים לכך, אל תחנת הדלק ברחוב בני ברית באשדוד ושם מילא אחד מהם מיכל פלסטי בדלק וזאת תחת איומים ותוך ויכוח עם המוכרן.

החשודים בקיוסק הסמוך. מתארגנים ליציאה לאשקלון

לאחר שמילאו דלק, שבו שני החשודים חזרה לקיוסק אל שני חבריהם שהמתינו שם ולאחר התארגנות קצרה עוזבים את המקום ברכבו של אחד החשודים. לאחר נסיעה קצרה אל תחנת מוניות סמוכה, עובר החשוד בהצתה אל מונית, עמה נוסע אל כתובתו של בעל הרכב שהוצת באשקלון ומיד לאחר המעשה חבריו שנסעו בעקבות המונית אספו אותו מרחוב סמוך אל רכבם והחלו בנסיעה חזרה לכיוון העיר אשדוד עד שנעצרו על ידי בלשי הימ"ר בצומת ניצנים שבכביש 4 והם הועברו לחקירה.

בחיפוש ברכבם נתפס תיק בו על פי החשד הוכנס מיכל הדלק ששימש להצתה ובדיקה פורנזית במעבדת הזיהוי הפלילי מצאה כי בתיק סימני חומר דליק.

היום יוגש נגדם כתב אישום, כאמור, באמצעות פרקליטות דרום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר