משטרה זירה. צילום: משטרת ישראל
אילוסטרציה: משטרת ישראל

סכסוך רומנטי: דקרה את האקסית של החבר שלה

חקירת המשטרה באירוע בו נדקרה צעירה לפני כשבוע בעיר קריית גת, הבשילה לכדי כתב אישום שיוגש היום בבית המשפט כנגד צעירה, 21, תושבת אשקלון. להערכת המשטרה הרקע למעשה - סכסוך רומנטי בין האקסית לחברה העכשווית

פורסם בתאריך: 16.1.18 10:02

     

חוקרי משטרת ישראל שפתחו בחקירת המקרה שארע ביום שבת לפני כשבוע ימים (6.1.18) לאחר שהתקבל דיווח על צעירה בת 21, תושבת קריית גת שפונתה לטיפול רפואי לאחר שנדקרה בפלג גופה העליון.

הצעירה די נזהרה בדבריה, אבל חקירת המשטרה הובילה לחשודה במעשה שניסיונות רבים לאתרה עלו בתוהו. כעבור ימים ספורים משהבינה החשודה כי המשטרה בעקבותיה, הסגירה זאת את עצמה בתחנת המשטרה ונעצרה לחקירה שבסיומה נכלאה ומעצרה הוארך בבית המשפט.

לאחר שגובשה בעבודתם של חוקרי המשטרה תשתית בתיק החקירה, יוגש היום כנגדה כתב אישום בבית המשפט באמצעות חטיבת תביעות לכיש במשטרה.

מחקירה המקרה עולה כי קורבן האירוע הנה חברתו לשעבר, ״האקסית״, של תושב קריית גת. ביום שבת בתחילת החודש הגיעה זאת אל ביתו של בן זוגה לשעבר על מנת לקחת את חפצים האישיים ושם פגשה את החשודה במעשה, חברתו הנוכחית, ובין השתיים התפתח דין ודברים. בשלב מסויים יצאה הקורבן מהבית תוך שהחשודה רצה אחריה ולפתע דקרה אותה כשהיא כבר סמוך לרכבה.

סכינים שנמצאו ברכב החשודה. צילום: דוברות המשטרה

לאחר שפונתה הצעירה אל בית החולים וחוקר משטרה שהגיע אל מיטה על מנת לתחקר את המקרה, מאנה זאת בתחילה לספר על שהתרחש פרט לעובדה כי בחורה דקרה אותה. ניסיונות נוספים לדובב את הצעירה על מיטת האשפוז, אשפוז שארך כשישה ימים בשל חומרת הפציעה, תרם לחוקרי המשטרה מידע נוסף למידע שנאסף "עצמאית" על ידי חוקרי המשטרה.

החשודה במעשה שכאמור הסגירה עצמה בתחנת המשטרה כעבור מספר ימים, הועברה לחקירה בה קשרה עצמה למיוחס לה אך טענה להגנתה כי מדובר בהגנה עצמית. מעצרה הוארך בבית המשפט ובתחילת השבוע הוגשה נגדה הצהרת תובע לקראת כתב האישום אשר יוגש במהלך היום בבית המשפט.

עו"ד חן בן חיים, המייצגת את החשודה בדקירה מסרה בתגובה: "הנאשמת טוענת להגנה עצמית. המתלוננת היא שהגיעה למקום בו שהתה הנאשמת, השליכה לעברה צנצנת זכוכית אשר בנס לא פגעה בראשה, התנפלה על גופה של הנאשמת תוך שמושכת בשערות ראשה כאשר קדמה לכך מסכת הטרדות מצידה של המתלוננת".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר