אילוסטרציה

מרדף המלכים: כשקינג רודף אחרי קינג ברחובות אשקלון

סכסוך בין שני צעירים בעלי ג'יפ מסוג מיצובישי קינג הפך למרדף מסוכן ואלים ונגמר בתאונה חזיתית ובשלושה פצועים. כעת ייתן הנהג הרודף את הדין בבית המשפט

פורסם בתאריך: 16.1.18 21:59

     

המרדף שהתנהל לפני שנה ברחובות אשקלון בין שני ג'יפים ונגמר בתאונה חזיתית מגיע אל כותלי בית המשפט. מי ששהה באותו ערב ברחוב אלי כהן באשקלון לא היה יכול שלא להבחין בשני ג'יפים מסוג מיצובישי קינג כשאחד רודף אחר השני כאילו היתה זו סצנה מסרט פעולה.

כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע חושף את מה שקרה באותו ערב, או לפחות את מה שקרה לפי גרסת המשטרה.

בין שני צעירים תושבי אשקלון התגלע סכסוך שנסוב על תאונה קטנה שקרתה להם חודשיים לפני כן. אחד מהם, תושב אשקלון בן 23, דרש מחברו פיצוי כספי עבור הנזקים שנגרמו לו בתאונה. הצדדים לא הגיעו להסכמה, דבר שגם ל'פיצוץ' בין השניים.

באותו ערב, נפגשו דרכיהם במקרה ברחוב אלי כהן. כל צד זיהה את חברו, כל אחד עם ג'יפ קינג משלו. כשהאחד מהבהב באורות וצופר לחברו בפראות כדי שיעצור והלה, שברכבו ישבו עוד 2 חברים סרב, החל מרדף אלים ומסוכן. המרדף החל כאמור ברחוב אלי כהן, כשפניהם מערבה לכיוון תחנת המשטרה. לאחר כיכר האקדמיה, כשהנתיב התפצל לשניים הצליח האחד לעקוף את חברו, בלם בפתאומיות, אך חברו הצליח לנצל את הסנטימטרים האחרונים לפני ההתנגשות, לסטות, למנוע תאונה ולהמשיך בנסיעתו. המרדף נמשך עד לכיכר הסמוכה לתחנת המשטרה, מבלי שאחד מהצדדים חושש שמא יבחינו שוטרים בהשתוללות הפרועה. אחד נמלט ואחד רודף ומנסה לעקוף ללא הצלחה.

נתיב המרדף. רחוב אלי כהן באשקלון. צילום: אדי ישראל

המרדף נמשך עוד מערבה לכיוון רחוב בית אל, שם מתגורר הנהג הנמלט שחושש מהנהג המסוכסך עימו. הרודף הצליח לפתע לעקוף את חברו, נסע כמה מאות מטרים קדימה, נעצר והמתין לחברו שסרב קודם לכן לעצור לבקשתו. הנהג המפוחד, יחד עם שני חבריו שישבו ברכב הבחינו ברכב שממתין להגעתם ובטרם הגיעו אליו פנה הנהג ימינה לרחוב ההדרים ושוב ימינה בעליה לכיוון המשטרה. כשראו השלושה שחברם אינו ממשיך במרדף וכבר לא נראה משום כיוון, החליטו לחזור שוב לרחוב בית אל, אלא שאז הבחינו ברכב הרודף כשהוא שועט מולם בנתיב הנגדי, הרכבים התקרבו זה אל זה, או אז סטה הרודף שמאלה לנתיבו של הנמלט, על מנת לגרום לתאונה חזיתית.

הנמלט סטה שמאלה כדי למנוע את ההתנגשות אלא שחברו היה נחוש יותר ממנו והוא חזר ימינה לנתיבו והתנגש בעוצמה ברכבו של חברו שנמלט ממנו.

על פי כתב האישום, הנהג הנמלט נטש את הרכב כי חשש מזעמו של חברו ואילו הרודף שלא הצליח להניע את רכבו, דרדר אותו לרחוב סמוך וגם הוא נמלט מהמקום. ברכב נותרו שני החברים שנפגעו מעוצמת ההתנגשות ונזקקו יחד עם הנהג לטיפול רפואי.

הנהג הפוגע התקשר לשלושה, שעה שהחלו לקבל טיפול רפואי בבית החולים וניסה לשכנע אותם שלא ימסרו שום מידע למשטרה על מה שקרה. מאמציו עלו בתוהו וחוקרי המשטרה חקרו את השלושה, עצרו את הנהג הפוגע לחקירה והצליחו יחד עם בוחני התנועה לגבש תשתית ראייתית למעשיו של הנהג הפוגע.

לא פחות מ-26 עדי תביעה: שלושת הצעירים שישבו ברכב הנפגע, שוטרים ועדי ראיה יוזמנו בקרוב להעיד בבית המשפט. התביעה כבר הבהירה כי אם יורשע הצעיר יתכן שתדרוש מבית המשפט להשית עליו עונש מאסר בפועל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר