דרור אלמלם ואיתמר שמעוני במהלך משחק כדורגל חופים. צילום: דוד לוי

משפט שמעוני: דרור אלמלם וישראל זיו זומנו להעיד

שלב ההוכחות במשפטו של ראש עיריית אשקלון המושעה, ממשיך בקצב, העדים ממשיכים לעלות לדוכן כאשר השבוע ובשבוע הבא יעלו שתי הדמויות המוכרות. הדיון שנקבע למחר - נדחה

פורסם בתאריך: 14.1.18 14:40

     

משפטו של ראש עיריית אשקלון המושעה, איתמר שמעוני, חזר להתנהל לאחרונה לאחר הפוגה של כמעט חודשיים. בינתיים עלו מספר עדים להעיד, הידוע בהם מישל בוסקילה שלבסוף לא עלה ממש לדוכן ועדותו הוגשה בהסכמה של הצדדים.

ישראל זיו (משמאל) ואיתמר שמעוני

הדיונים כזכור, יתקיימו ברצף עד סוף חודש מאי בקצב של פעמיים בשבוע: ביום שני וביום רביעי. אל הדיון שיתקיים מחר זומנו להעיד מנכ"ל הפועל אשקלון דרור אלמלם וכן עידו הרפז, תושב כרכור, אלא שהדיון למחר נדחה. אלמלם כבר זומן להעיד לפני כחודשיים, אך ברגע האחרון ולאחר פגישת רענון עם נציגות הפרקליטות, הוחלט לדחות את העדות למועד אחר.

אלמלם כזכור, נחקר בפרשה, אך ללא קשר לקבוצת כדורגל, אלא בקשר לעבודתו כבעל משרד תיווך נדל"ן ובהקשר למעורבות של עופר שמעוני, שעסק אף הוא בתיווך ונאשם בפרשה. בראיון שהעניק אלמלם ל"כאן דרום" הוא התייחס בין היתר לפרשה הזו ואמר "הואשמתי במירכאות שהייתי צינור לקבלת כספים דרך קבלן כזה או אחר. המשרד שלי קיבל שירותים, שיווקנו פרויקט, מכרנו 6 אלף מ"ר מסחרי ב-6 שבועות. אותו קבלן עף עלינו, הוא לא האמין שעשינו את זה. כולם בסופו של דבר היו מבסוטים וקיבלו את החלק שלהם. מפה ועד לערב אותי בחקירות כאלה, זה לא אני". אלמלם אף נשלח למעצר בית בפרשה, אך הוא לא הואשם בדבר.

לאור דחיית הדיון מחר, ייתכנו שינויים במועדי העדויות שכבר זומנו:

ליום רביעי זומנו להעיד שרון אלי רווח מבית שקמה, יניב רווח, אייל אביטן, אושרת אברהם וכפיר אברהמי ארבעתם תושבי אשקלון.

בשבוע הבא ביום רביעי זומנו להעיד אנשי הנדל"ן המקומיים שמעון מלול, אלפונסו זיגזג וישראל זיו. זיו, מלבד עבודתו כמתווך הוא גם מזכיר סניף מפלגת העבודה וכן מועמד לראשות עיריית אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר