הרוגטקה שנתפסה אצל הקטין. צילום: דוברות המשטרה

הירי בנווה דקלים: נעצר קטין עם רוגטקה

חוקרי המשטרה איתרו את היורה שפגע עם כלי הנשק בצעירה ששהתה סמוך לבניין בו הוא מתגורר. הוא נחקר ולאחר חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים לחמישה ימים

פורסם בתאריך: 4.1.18 16:46

     

משטרת ישראל עיכבה הבוקר לחקירה קטין, כבן 14, תושב אשקלון בחשד ל"ירי" שארע הבוקר ברחוב הגולן בשכונת נווה דקלים. ברשותו נתפסה רוגטקה באמצעותה על פי החשד בוצע המעשה. בסיום חקירתו לפני זמן קצר שוחרר בתנאים מגבילים.

תגובה מהירה של כוחות המשטרה הבוקר תוך סריקה וחקירה מקצועית, הביאו לאיתורו של קטין תושב השכונה שעל פי החשד ביצע הבוקר את ה"ירי" שבעקבותיו נפגעה צעירה בשנות ה-25 לחייה באורח קל ונזקקה לטיפול רפואי בבית החולים. ברשותו של הקטין אותרה רוגטקה בה על פי החשד נעשה שימוש באירוע. הקטין הועבר לחקירה במחלק הנוער שבתחנת המשטרה באשקלון שם מסר גרסתו. בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית למשך 5 ימים. "מדובר באמצעי המסכן את הציבור ומסוגל לגרום לפגיעה חמורה. תגובה מהירה הביאה לאיתור חשוד במעשה ולמניעת סיכון נוסף", נמסר מהמשטרה.

כזכור, הבוקר לקראת השעה 09 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על אירוע ירי ברחוב הגולן באשקלון. כוחות משטרה רבים שהוזנקו למקום איתרו את הצעירה בביתה כשהיא פצועה באורח קל בידה. כבר מבירור ראשוני עלה כי אין מדובר בירי מ"נשק חם" וכוחות המשטרה החלו בסריקות ואיסוף ממצאים בזירה במסגרת חקירת האירוע ואכן תוך זמן קצר אותר הקטין שהועבר לחקירה כאמור.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר