מחזירים את הטלפון הגנוב. צילום: דוברות המשטרה

סגירת מעגל: הטלפון של הנער הנכה שנדרס לפני שבועיים הוחזר לו

הנער נשדד, נדרס ונפצע קשה לפני שבועיים. המשטרה הצליחה לעצור את הדורסים שנמלטו מהמקום, הגישה נגדם כתב אישום וכעת החזירה לנער שכבר שוחרר מבית החולים את הטלפון שנגנב ממנו

פורסם בתאריך: 3.1.18 18:09

     

משטרת ישראל השיבה הבוקר את מכשיר הפלאפון לנער, 15, תושב אשקלון לאחר שהמכשיר נשדד ממנו לפני מספר שבועות. במהלך האירוע דרסו החשודים את הנער שנפצע באורח קשה. לפני שבוע אותר מכשירי הסלולרי ונעצרו שני החשודים במעשה. מחר יוגש נגדם כתב אישום בבית משפט המחוזי באמצעות הפרקליטות.

 ״תודה רבה לשוטרים שהחזירו לי את הפלאפון. עכשיו אני אשמור עליו טוב יותר״, כך ציין הבוקר נער תושב אשקלון בעל מוגבלות התפתחותית בעת שהגיע יחד עם אימו אל תחנת המשטרה בעיר. במהלך ישיבת סגל הפיקוד הבכיר שנערכה הבוקר, הושב לנער מכשירו הסלולרי אשר נשדד מידיו לפני שבועות ספורים באירוע שנדמה היה בתחילה כי מדובר בתאונת דרכים. חקירה מהירה ומקצועית זמן קצר מקרות האירוע הבהירה כי מדובר באירוע חמור בו נשדד הנער על ידי שני חשודים תוך שאלו במהלך בריחתם אף דרסו את הנער וגרמו לו חבלות קשות המצריכות טיפול רפואי רב.

לפני כשבוע הצליחו חוקרי המשטרה ומחלק הבילוש והמודיעין לאתר את שני החשודים במעשה, שני צעירים בגילאי 19 תושבי אשקלון, ואלה נעצרו והועברו לחקירה במשטרה במהלכה קשרו עצמם לחשדות המיוחסים להם ומעצרם הוארך לבקשת חוקרי המשטרה מעת לעת. כאמור, מחר יוגש נגדם כ"א בבית המשפט המחוזי בב"ש באמצעות פרקליטות דרום.

״אנו נפעל בכל האמצעים שברשותנו על מנת להגן על הציבור מפני אלו הבוחרים בדרך עבריינית״, נמסר מהמשטרה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר