סאן מלכה. צילום: רונן אפלבאום.
סאן מלכה. צילום: רונן אפלבאום.

אליפות ישראל בגלישה: סאן מלכה מאשקלון במקום הראשון

הוא גולש כבר מגיל 6, הוא השתתף בתחרויות ברחבי העולם ואף זכה בפרסים - סאן מלכה תלמיד כיתה י' מאשקלון, הצליח לקטוף את הפרס הגדול - אליפות ישראל בגלישה לגילאי 16

פורסם בתאריך: 23.5.23 20:22

     

כבוד לעיר אשקלון: הגולש האשקלוני סאן מלכה זכה במקום הראשון באליפות ישראל בגלישה, בתחרות שהתקיימה לפני מספר ימים בחופי הרצליה, והוכתר לאלוף ישראל בגלישה לגילאי 16.

 

סאן, תלמיד כיתה י' בבית הספר 'אורט הנרי רונסון' החל את דרכו בעולם הגלישה כבר בגיל 6 והוא מתאמן כל יום בין ארבע לחמש שעות בחוף הגולשים של אשקלון עם המאמן המוביל ליאור בניסטי אשר מלווה אותו בכל התחרויות גם בארץ וגם בעולם. רק לאחרונה חזר סאן ממרוקו לאחר שהשתתף באליפות אירופה והגיע עד לשמינית הגמר.

סאן מלכה. צילום: רונן אפלבאום.

סאן מלכה. צילום: רונן אפלבאום.

לאורך השנים סאן לקח חלק בתחרויות רבות והגיע להישגים מרשימים ביניהם אלוף אשקלון לבוגרים פעמיים ברציפות, אליפות אירופה בפורטוגל שם זכה במקום הרביעי ובשנה שעברה הוא החל לייצג את המדינה יחד עם נבחרת ישראל ולקח חלק באליפות העולם שנערכה באל סלוודור. סאן מלכה: "תחלמו בגדול, תעבדו קשה ותיהנו לגלוש".

בתוך כך, בימים אלה מתקיימות העבודות להקמת הבית החדש של קהילת הגולשים באשקלון אשר יהווה בית מיוחד מסוגו עבור קהילת הגולשים וישמש כמוקד משיכה לגולשות וגולשים מכל רחבי הארץ.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר