זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

אישום: תושב בית שקמה חשד שאשתו בוגדת בו ודקר אדם שעובד איתה

תושב בית שקמה נאשם כי הגיע לסופר "יוחננוף" במבקיעים ודקר שם את אחד העובדים, זאת לאחר שחשד בו כי הוא מקיים רומן עם אשתו

פורסם בתאריך: 13.12.21 19:46

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב בית שקמה, אשר על רקע חשדו כי אשתו מנהלת רומן עם אדם שאותו הכירה במסגרת עבודתה, הוא דקר אותו דקירות רבות באמצעות סכין, לאור יום במתחם המסחרי במבקיעים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חיימנות חנה מוצ'ה, הנאשם, בן 41, התקשר לפני זמן מה לאותו עובד וביקש ממנו שלא ליצור קשר עם אשתו וזאת על רקע החשד שלו. אלא שזה לא הספיק לו והוא החליט לפגוע באדם שהוא חשד כי הוא המאהב של אשתו. הוא הצטייד בגז מדמיע ובסכין והגיע באור יום, לפני כשבוע וחצי, לחניה הסמוכה לסופר "יוחננוף" במתחם.

באותה העת, סייר האיש בסופר "יוחננוף" במסגרת עבודתו ובשלב מסוים יצא מהסופר ונכנס לרכבו אשר חנה במקום. הבעל שהבחין בעובד כי הוא נמצא ברכבו, נסע  וחסם את רכבו. לאחר מכן יצא הבעל מהרכב, התקרב אל העובד שישב בכיסא הנהג תוך שהוא צועק: "בן זונה", התיז עליו גז מדמיע ומיד החל לדקור אותו באמצעות הסכין.

העובד בתגובה צעק, יצא מרכבו ועמד מול הבעל הזועם. אלא שהבעל לא נרגע והמשיך לדקור אותו בסכין מספר פעמים בבית החזה ובמותן. אותו עובד פצוע ושותת דם התרחק מהבעל ובשלב זה התקרבו חבריו לעבודה למקום והבעל התרחק, נכנס לרכבו ונסע מהמקום.

העובד דידה פצוע לעבר חבריו לעבודה, אשר הזעיקו כוחות מד"א ומשטרה למקום. ניידת מד"א שהגיעה למקום פינתה אותו בעודו בהכרה לבית החולים "ברזילי"
באשקלון, כשהוא סובל מפצעי דקירה בבית החזה וחתכים במותן שמאל. רק כעבור ארבעה ימים הוא שוחרר מבית החולים.

ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: דוברות מד"א

ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: דוברות מד"א

בינתיים הבעל הדוקר נעצר על ידי המשטרה, אך שמר על זכות השתיקה בחקירתו.

הוא נאשם בחבלה בכוונה מחמירה והפרקליטות מבקש לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו "שכן קיים חשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור", נכת בבקשת הפרקליטות, "המשיב הצטייד מבעוד מועד בגז מדמיע וסכין. בהגיעו לזירת האירוע המתין לשעת כושר, וכשראה את קורבן העבירה החל בתקיפתו, באופן שתחילה השתמש בגז מדמיע בכדי לנטרל את קורבן העבירה ואז דקר אותו באור יום ובמקום ציבורי, דקירות רבות, במקומות מרכזיים בגופו, וחלק מהדקירות אף גרמו לחבלה חמורה למתלונן. המסוכנות של המשיב מתגברת נוכח עברו הפלילי שהתיישן ממנו עולה כי ריצה בעבר מאסר מאחורי סוגר ובריח בגין עבירות אלימות".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר