תיכון השקמה ביד מרדכי

יד מרדכי: מדריכים שהו עם תלמידים במקום להיות בבידוד

שני מדריכים שחזרו מאוסטריה שהו באודיטוריום עם תלמידים ועוררו בהלה. במועצה אומרים כי עובדת במקום אישרה זאת על דעת עצמה

פורסם בתאריך: 11.3.20 11:52

     

החששות העולים בימים אלה משהייה במחיצת החוזרים מחו"ל עולה מדרגה כאשר מדובר בעובדים במוסדות חינוכיים הבאים במגע על ילדים ונוער מתוקף תפקידם.

בשבוע שעבר בשעות הערב, שהו באודיטוריום ביד מרדכי שני מדריכים שהיו אמורים להיות בבידוד מאחר וחזרו מטיול באוסטריה. בזמן שהם היו באודיטוריום, שהו במקום גם תלמידים מבית הספר התיכון "שקמה", בפעילות חינוכית.

המועצה אומרים כי עובדת במקום היא שאישרה, על דעת עצמה, לשניים לשהות במקום וללא ידיעת הממונים עליה. הדבר גרם להיסטריה הקרב הורים ששמעו על הדבר.

מדובר במסגרת החינוך הבלתי פורמלי ובפעילות שאינה קשורה לבית הספר.

עם היוודע הדבר לגורמי המועצה, נשלח לאודיטוריום צוות חיטוי לפי הנחיות משרד הבריאות. בוצע חיטוי יסודי באודיטוריום והמקום נשאר סגור למשך 7 ימים נוספים על פי ההנחיות שהתקבלו.

מנהלי בתי הספר והגננות במועצה התבקשו לחדד נהלים מול כלל בעלי התפקידים הנושאים במפתחות למבני החינוך, שחל איסור גורף לקיים כל פעילות שאינה קשורה בביה"ס כלל לא בעת לימודים ולא בזמן החופשות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במועצה האזורית חוף אשקלון ביקשו השבוע להבהיר כי הנחיית הבידוד לגבי השבים מאוסטריה ניתנה לאחר 12 ימים מהיום ששני המדריכים כבר שבו ארצה. הימים שבהם היו מחויבים לבידוד הסתיימו והם לא פיתחו כל תסמין והם מורשים שלא לשהות בבידוד, זאת לאחר שכאמור הסתובבו באופן חופשי 12 ימים קודם לכן, עד שניתנה ההנחיה מטעם משרד הבריאות לגבי השבים מאוסטריה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר