בית החולים וולפסון. צילום: דוברות בית החולים
בית החולים וולפסון. צילום: דוברות ביה"ח

"נועה צריכה לחזור לילדים שבבית ולתינוקת שבמחלקה": הקריאה של אחות היולדת המאושפזת

אושרית בן חיים, אחותה של נועה ראוי - היולדת בת ה-38 המאושפזת במצב קשה לאחר שנדבקה בקורונה מבקשת מהציבור להמשיך ולהתפלל למענה: "נועה אפרת צריכה לפקוח את עיניה לקום על רגליה ולחזור הביתה! אל תעצרו! תמשיכו עם התפילות"

פורסם בתאריך: 27.7.21 12:00

     

נועה ראוי, תושבת אשקלון בת 38, מאושפזת במצב קשה מאוד בבית החולים וולפסון, לאחר שנדבקה בקורונה והרופאים נאלצו ליילד אותה בלידת חירום.

בימים האחרונים, מאז נודע המקרה הזה, תושבים רבים התפללו לרפואתה, אחותה של נועה, אושרית בן חיים, הודתה להם בפוסט שכתבה בפייסבוק, "אני מנצלת את הבמה של הפייסבוק להודות לכל אחת ואחד ממכם שבימים קשים אלו עמדתם לצידנו! אנחנו במלחמה על החיים של נועה אפרת בת תקווה והברכות שבירכתם, התפילות שהתפללתם, הקבלות שקיבלתם היו הכוח שלנו, אתם נותנים לנו אור, משאירים לנו אוויר להילחם בכול הכוח והכל החזיתות, אתם מכניסים המון אור לחושך גדול. באותה הזדמנות מתנצלת בפני מי שחייג או סימס וניסה להשיג אותי ולא עניתי ולא חזרתי, ימיי טרופים, אני נמצאת במערבולת ובסערה גדולה עמכם הסליחה מקווה מאוד שתבינו אותי".

עוד הוסיפה בן חיים: "תודה על הפרשות החלה עשיתם רעש גדול בשמיים, תודה על שיעורי התורה שמבקעים שערי שמיים, דבר אינו נסתר ממני. אתם הכוח שלי! נועה אפרת עדיין מוגדרת כנמצאת בסכנת חיים אני מתחננת בפניכם תמשיכו בכול הכוח!!!!! נועה אפרת צריכה לחזור לשלושת הילדים שלה בבית ולתינוקת שעדיין במחלקה שלא זכתה לחיבוק של אמא! נועה אפרת צריכה לפקוח את עיניה לקום על רגליה ולחזור הביתה! אל תעצרו! תמשיכו עם התפילות עם השיתופים, ביחד ננצח ונצא מעצבות גדולה לשמחה גדולה. ובע"ה הפוסט הבא יהיה על סעודת הודיה. אוהבת את כולכם".

זה קרה ביום ראשון השבוע, כאשר נועה ראוי, שלא התחסנה נדבקה בקורונה בזמן שהיא בהיריון מתקדם ופונתה לבית החולים ברזילי בעקבות הידרדרות במצבה ושם נאלצו לבצע לידת חירום. אלא שלאחר הלידה התדרדר מצבה של היולדת עוד יותר.

צוות של בית החולים וולפסון אשר כלל אחות חדר ניתוח, רופא מניתוחי לב וטכנאי לב ריאה, יצא בראשותו של מנהל ניתוחי הלב, ד"ר חגי דקל, לבית החולים ברזילי ושם חיבר אותה למכשיר אקמו ופינה אותה למחלקת טיפול נמרץ כללי בוולפסון.

היא מאושפזת במצב קריטי עם אי ספיקה נשימתית עקב דלקת ריאות שנגרמה מנגיף הקורונה וצוות בית החולים וולפסון נלחם על חייה.

נועה ראוי, היא אם לארבעה ילדים קטנים, שהגדול שבהם רק בן 6 ואילו הקטנה שבהם, כאמור, היא רק בת יומיים ועדיין נמצאת במחלקה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר