תרופות. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

בשל המבצע בעזה: מאוחדת תספק תרופות עד הבית – ללא תשלום נוסף

פורסם בתאריך: 16.5.21 11:02

     

לנוכח ההסלמה מרחיבה מאוחדת את שירותי הרפואה ההיברידית לתושבים באזור שתחת מתקפה ותספק להם את התרופות במשלוח חינם עד הבית.

בכך למעשה מייתרת מאוחדת ללקוחותיה, את הצורך לצאת מהמרחבים המוגנים ומביאה את כל מעגל הטיפול – החל מהמיון ההיברידי, ההיוועצות עם הרופא האישי, וכאמור עד קבלת התרופות – עד לבית הלקוח. השירות יוענק בהתאם לצורך ובכפוף להגבלות התנועה של פיקוד העורף.

לדברי מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, "לאור המתיחות החלטנו לאפשר לכל מטופלי מאוחדת לקבל תרופות עד הבית באמצעות משלוח חינמי. זהו פיתוח של פלטפורמה חדשה שלנו בעת האחרונה, ואנו מנגישים אותה לכל מטופלי מאוחדת, כאמור ללא עלות, באמצעות אתר האינטרנט שלנו או באפליקציה".

דני מושיוב. צילום: רמי זרנגר

דני מושיוב. צילום: רמי זרנגר

מושיוב התייחס להיערכות מאוחדת תחת איום הטילים והוסיף: "במרפאות אנו רואים חוסן מאוד גדול של העובדים, שברובם הינם תושבי הדרום והשפלה. עובדי מאוחדת מורגלים למצבי חירום ונותנים שירותים מצויינים בימים אלו כמו בשגרה. מערכת הבריאות הוכיחה בשנה האחרונה את החוסן שלה בצורה מצויינת, גם בתקופת הקורונה ולראיה מאוחדת נתנה מענה יוצא מן הכלל עד כה. אנו נמשיך לתת מענה לאורך זמן, גם אם תהיה החרפה במצב הבטחוני".

אלה רשימת היישובים בהם זה מתבצע: אשקלון, אשדוד, שדרות, אופקים, נתיבות, אור הנר, איבים, ארז, בני נצרים, ברור חיל, גבים, גברעם, דורות, דקל, זוהר, זיקים, זמרת, חולית, יבול, יד מרדכי, יכיני, ישע, יתד, כיסופים, כפר מימון, כפר עזה, כרמיה, מבקיעים, מפלסים, נווה, נחל עוז, ניר יצחק, ניר עוז, ניר עם, נתיב העשרה, סופה, עין הבשור, פרי גן, צוחר, שדה דוד, שובה, שוקדה, תלמי אליהו, תלמי יוסף, תלמים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר