דיאנה רויף קמינסקי
דיאנה רויף קמינסקי מקבלת את תעודת ההוקרה מפרופ' יניב שרר

45 אלף בדיקות קורונה: תעודת הוקרה למנהלת מעבדת הקורונה בברזילי

לאחר שנה של פעילות, מעל 45,000 בדיקות קורונה, ועבודה רציפה סביב השעון, 7 ימים בשבוע: משרד הבריאות העניק תעודת הוקרה למנהלת מעבדת הקורונה של המרכז הרפואי ברזילי - דיאנה רויף קמינסקי

פורסם בתאריך: 5.5.21 19:50

     

ראש חטיבת בתי החולים במשרד הבריאות, ד"ר דודו דגן, העניק לאחורנה תעודת הוקרה ייחודית לדיאנה רויף קמינסקי, מנהלת המעבדה למיקרוביולוגיה של המרכז הרפואי ברזילי, שבשנה האחרונה הוסבה למעבדת קורונה. בתעודה נכתב בין היתר: "כאות על בחירתה כאחת מ-30 הנשים המובילות והמשפיעות לשנת 2021 ברשת המרכזים הרפואיים הממשלתיים".

מיד עם פרוץ מגפת הקורונה, במארס 2020, הוסבה המעבדה למעבדת זיהוי נגיף הקורונה, והחלה להעניק שירותי זיהוי של הנגיף עבור היחידות השונות של המרכז הרפואי ברזילי. מעבדת הקורונה של ברזילי פועלת (גם בימים אלה) סביב לשעון, 24 שעות ביממה, נותנת מענה מהיר עבור בדיקות דחופות של המיון (תוך שעה), ועד כה ביצעה מעל 45,000 בדיקות קורונה.

מעבדת הקורונה ברזילי. צילום: דוברות ברזילי

מעבדת הקורונה ברזילי. צילום: דוברות ברזילי

פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי, הודה לראש חטיבת בתי החולים במשרד הבריאות, ד"ר דודו דגן, והעניק בעצמו את תעודת ההוקרה לדיאנה רויף קמינסקי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




פרופ' שרר: "לצד לוחמי הקורונה של ברזילי, במחלקות האשפוז, במיון, ביולדות ובכירורגיה, מעבדת הקורונה בראשות דיאנה רויף קמינסקי היא דוגמה ומופת למצוינות – כבר מעל שנה, ביום ובלילה, בחגים ובימי חופש, עובדים צוותי המעבדה ללא לאות, בתוך תחושת שליחות ומחויבות עמוקה, כדי לאפשר לבית החולים לנהל את המערכה, לבודד מידית את מי שצריך לבודד, ולקבל החלטות ניהוליות בהסתמך על תוצאות מעבדה מהימנות, מדויקות ומהירות. יישר כח".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר