ילדי מעון יום מאוחדת. צילום: יח"צ מאוחדת
ילדי מעון יום מאוחדת. צילום: יח"צ מאוחדת

"ראש שקט": מאוחדת פתחה מעון יום לילדי הצוותים הרפואיים באשקלון

פורסם בתאריך: 13.1.21 17:40

     

אחת הבעיות המרכזיות של הורים בימי סגר, זה פתרון לילדים הקטנים שנשארים בבית. כאשר מדובר אנשי צוות רפואי הבעיה גדולה כפליים כי בלתי אפשרי להביא ילדים קטנים למקום עבודה שכזה. עובדי מאוחדת במרפאת "הגבורה" באשקלון, חשבו על רעיון ומצאו פתרון לבעיה: הם יזמו הפעלת מעון יום לילדיהם. העובדים פנו עם הרעיון אל מנהלת המרפאה, גלית אמור, אשר הבינה כי הפעלת מעון יום תאפשר פעילות כבשגרה. מנהלת מרחב נגב – עדי בראל ומנהל מחוז דרום – דני מושיוב ששמחו להעניק לעובדים (וללקוחות) את השירות – ולילדים חוויה בלתי נשכחת.

ילדי מעון יום מאוחדת. צילום: יח"צ מאוחדת

ילדי מעון יום מאוחדת. צילום: יח"צ מאוחדת

מעון היום ממוקם במבנה ייעודי שאובזר במשחקים ויצירות והוא עומד המגבלות הנדרשות בתקופת הקורונה. הפעילות בו מתקיימת מדי יום בשעה 8:00 ועד השעה 13:00. את שמונת הילדים (בני 4-7), מפעילות בנות השירות הלאומי והם נמצאים כל הזמן תחת פיקוח מצלמות. במאוחדת אומרים כי תכנית ההפעלה חברותית ומשלבת בנוסף למשחקים וליצירות גם שעת סיפור. "פתחנו את מעון היום כדי שהילדים לא יישארו לבדם בבית ובעיקר כדי שהעובדים יגיעו לעבודה בראש שקט", סיפרה מנהלת המרפאה גלית אמור, "קנינו משחקים, הפתעות קטנות ויצירות – הילדים נהנים מאוד ובעיקר כבר לא רוצים לחזור הביתה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב אמר כי עם הקמת מעון היום "מנענו מצב בו יחסרו עובדים דווקא בימים מאתגרים אלו, כך שהשירות המצוין של מאוחדת ממשיך כסדרו. אסור לשכוח שהצוותים הרפואיים הם קו החזית של המאבק בנגיף הקורונה, המשאב החשוב ביותר – ואנו ממשיכים לתמוך בהם מחד ולהוכיח למטופלי מאוחדת, מאידך, שאצלנו הלקוח תמיד במרכז – ושגם בימי סגר יהיה עם מי לדבר".

מנהלת מרחב נגב, עדי בראל: "להשבתת מוסדות החינוך, הן בבתי הספר והן בגני הילדים, יש השפעה מרובה על עבודתנו כארגון בריאות. העובדים גילו אכפתיות רבה כאשר הציעו פתרון להקים מעון יום זמני לילדיהם במבנה בתוך המרפאה שעומד בכל מגבלות הקורונה – ואנו מודים להם על היוזמה המבורכת. ידוע לכל כי העובדים הם לב ליבו של הארגון, אנו נעשה את הכל כדי לסייע להם בימי הסגר עם ילדיהם כדי לאפשר להם להגיע לעבדה בראש שקט. בסופו של יום הילדים נשארים בפיקוח, העובדים מעניקים שירות מיטבי ללקוחות וכולם יוצאים נשכרים – וזה מה שחשוב".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר