מרפאות החוץ והמכונים בברזילי

ברזילי: חולי קורונה הועברו למלון; לא יבוצעו טיפולים שאינם דחופים

כעת מאושפזים רק תשעה חולי קורונה באשקלון. במרפאות החוץ בוטלו תורים לביצוע טיפולים לא דחופים. מטופלים אשר לא קיבלו מסרון על ביטול התור ומתלבטים מתבקשים לפנות למזכירות המחלקה הרלוונטית

פורסם בתאריך: 19.3.20 11:20

עדכון אחרון: 19.3.20 11:49

     

במחלקה התפרצות נגיף הקורונה במרכז הרפואי ברזילי ירד הבוקר לחץ העבודה. לפני שעה קלה עזבו ארבעה חולים קלים את המחלקה והועברו על פי הנחיית משרד הבריאות לבית מלון בתל אביב.

על פי הוראת משרד הבריאות ובכדי לפנות את המחלקות בבתי החולים לתרחיש קיצוני של הגעת חולים רבים עם דרגות חומרה לא קלות – חולים קלים יכולים לשהות בבתי מלון וזאת בתיאום עם משרד הבריאות וקופות החולים.

כעת, מאושפזים בברזילי תשעה חולי קורונה – כולם במצב קל.

בתוך כך, הנהלת המרכז הרפואי הודיעה לפני זמן קצר כי מיום ראשון הקרוב יופסקו השירותים הלא דחופים בבית החולים, בעיקר במרפאות החוץ, למעט מספר סוגי טיפולים שהוחלט שהם כן יינתנו:

אלו הם הטיפולים שיישארו פועלים:

  • טיפולי כימותרפיה – לחולי סרטן
  • טיפולי דיאליזה – לחולי כליות
  • טיפולי אונקולוגיים – לחולים הסובלים מגידולים סרטניים
  • טיפולי הפריה לנשים הסובלות מבעיות בפריון
  • צנתורי לב וכלי דם – לחולים קרדיאליים

עוד מסרה הנהלת ברזילי כי ביקורת ראשונה לאחר ניתוח או לאחר טיפול פולשני יבוצעו כמתוכנן, כמו גם ניתוחים דחופים ומצילי חיים ואף מכוני הדימות, אלו המבצעים צילומי רנטגן ו-M.R.I.

המערכת הממוחשבת של המרכז הרפואי תוכננה לשלוח למטופלים שהתור שלהם נדחה הודעת טקסט על הביטול, אלא שלעתים כשיש טעות במספר הסלולרי ההודעות לא מגיעות למטופל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


במקרה של ביטול ניתוח, שזו פרוצדורה יותר משמעותית, יודיע צוות המחלקה בשיחת טלפון על ביטול התור למטופל, כדי לחסוך את אי ההבנה.

ההמלצה למטופלים שמתלבטים האם התור שאליו זומנו עדיין בתוקף או לא – להתקשר למחלקה ולברר איתם ובכך להימנע מאי נעימויות במיוחד בתקופה מתוחה, לחוצה ומסוכנת מעין זו.

ההודעה של ברזילי על הפסקת הפעילות בתקופת התפשטות נגיף הקורונה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר