קופת חולים מכבי ברחוב הגבורה

דואגים לבריאות? במרפאות מכבי מתקיימות הרצאות בחינם

רופאי 'מכבי שרותי בריאות' מפעילים באשקלון תכנית ובמסגרתה הם מגיעים בהתנדבות להרצאות בנושאי בריאות שונים וחשובים. ההורים שביניכם אף ייהנו מפעילות לילדיהם

פורסם בתאריך: 7.6.18 17:39

     

מי מאתנו לא סקרן לדעת פרטים שונים ומגוונים בכל הקשור לבריאותנו, מהי התזונה המומלצת עבור ילדים? האם מוצרי חלב בריאים לגוף? האם ניתן לאכול את כל סוגי המזון מבלי להשמין? מה צריכים בני הגיל השלישי לעשות בכדי לשמור על בריאותם? ועוד.

צוות 'מכבי שרותי בריאות' באשקלון החליט להרים את הכפפה. צוות מכבי אשקלון מעניק הרצאות המועברות בהתנדבות על ידי רופאי הקופה ובעלי מקצוע נוספים כמו פיזיותרפיסטים, מטפלים בריפוי ועיסוק ועוד ההרצאות מועברות במתנ"סים, גני ילדים בתי ספר ועוד.

ההרצאות כוללות מגוון תחומים רחב ומעניין. כך למשל מתקיימות הרצאות בנושאים: סוכרת המגפה של המאה ה-21 המועברת על ידי רופא הקופה ד"ר יורי ינוביצקי רופא משפחה ומנהל יחידת הסכרת במכבי, הרצאות מרתקות מועברות גם על ידי ד"ר שרונה דובדבן, רופאת ילדים, בנושאים תזונה נכונה בילדים ותינוקות, הצבת גבולות לילדים, בטיחות באינטרנט ובמכשירי טלפון נייד, הרגלי שינה בילדים ותינוקות ועוד.

ד"ר ינוביצקי. מגיע להרצות באשקלון

מרצה נוספת היא ד"ר נטע בן ישראל רופאת ילדים ומנהלת יחידת התפתחות הילד במכבי, המעבירה הרצאה מעניינת בנושא התפתחות הילד בגיל הרך. ההרצאות מתקיימות, על פי רוב, בשעה חמש בערב, ובאותו זמן דואגים אנשי 'מכבי שרותי בריאות ' לפעילות ולשמירה על הילדים בכדי שהוריהם ייהנו מן המידע החשוב.

באשקלון כבר התקיימו מספר הרצאות בבתי ספר, במתנ"סים, גני ילדים ועוד. בעוד כשבוע וחצי צפויה להתקיים הרצאה לנשים בבית העם שבמרכז אפרידר, בנושא נטורופתיה, בה תרצה אבישג לבקוביץ מ"מכבי טבעי". ההרצאה משולבת בסדנת שף שתועבר על ידי התזונאים אודי ברקן ואושר גיטלמן. "אנשים מתלהבים מעצם הרעיון של ההרצאות", מספר אברהם כהן אחראי קידום בריאות במכבי שרותי בריאות באשקלון.

"ההרצאה הייתה מאוד מעניינת ומחכימה" מראה כהן את אחת התגובות במכשיר הפלאפון שלו. "האימהות הרגישו חופשי לשאול שאלות אישיות, אלפי תודות!". בתגובה אחרת נכתב "היה ערב נפלא. ההורים כבר מתעניינים בהרצאות המשך".

"את האחריות שלנו לבריאות", מספרת רבקה כהן מנהלת מרחב אשקלון, "אנו מקפידים למלא מדי יום בעשרות אלפי טיפולים רפואיים שמקבלים חברי מכבי. אנו לא שוקטים על השמרים ומחפשים כל העת פריצות דרך בתחום הרפואה ובשיפור השירות. כולנו יודעים כי רפואה נכונה מתחילה במניעה, על כן אנו מפתחים את נושא רפואה מונעת כנושא חינוכי-בריאותי ומנגישים אותו לכל מי שחפץ בכך, חברי מכבי וחברי קופות אחרות כאחד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר