איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית
איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית

אשת חינוך, פעילת ציבור ואיש עסקים: הכירו את הנבחרת של איתי סהר

זאת הרביעיה הפותחת של רשימת "מופת" בראשות איתי סהר: "כל אחד מכם יקבל במה ומקום של כבוד לעשייתו הציבורית"

פורסם בתאריך: 21.9.23 21:18

     

הערב זה המועד האחרון להגשת רשימות לבחירות המוניציפליות.

המועמד לראשות עיריית אשקלון, איתי סהר מציג את הרביעיה הפותחת של הרשימה שלו "מופת" למועצת העיר.

במקום הראשון כמובן, חבר מועצת העיר עו"ד איתי סהר, איש עסקים מקומי, יזם ומוזיקאי.

במקום השני ברשימה, עו"ד אווה איבגי טוטאי – בת העיר, מנהלת ומקימה של בתי ספר בחינוך המיוחד והרגיל, חונכת ומכשירת מנהלות ועורכת דין פלילית לענייני נוער.

אווה טוטאי

אווה טוטאי

"עבדתי לצד איתי וראיתי איזה רוח הוא מביא איתו לעיר", מספר איגבי-טוטאי בסרטון התמיכה שלה, "איתי סהר הוא הזדמנות שהערי הזאת מייחלת לה כבר הרבה זמן. עקבתי אחרי איתי משרת את העיר במועצה באחריות ומקדם את הנושאים עליהם התחייב. ראיתי אותו מעדיף את הערכים שלנו על פני כבוד ותארים ומתפטר בלי למצמץ – כשרצו לפגוע ביד לבנים. איתי מתחיב להישגים כבר בשנה הראשונה. כולם יודעים שהוא איש של מילה. אני קוראת לכם להצביע לאיתי סהר ולמופת".

במקום השלישי, איש העסקים ופעיל הציבור שגיב פלאו, בן 44, בעל ניסיון עסקי רב שנים בתחומים שונים במרכז וגם בדרום נולד וגדל באשקלון והוא מוכר ומוערך באשקלון גם בקרב הקהילה העסקית וגם במעורבותו החברתית.

שגיב פלאו ואיתי סהר

שגיב פלאו ואיתי סהר

בסרטון ההכרזה שלו אמר פלאו כי "בשלב מסוים הגעתי לנקודה שרבים וטובים הגיעו אליה לפני – וכדי להתקדם הייתי חייב לצאת ולעשות עסקים מחוץ לאשקלון. היום אני בעלים של עסקים, גם במרכז, בתחום המזון ובתחום האירועים. בעיר שלנו אשקלון אני פעיל ציבורית ומוכר בקהילה העסקית. אשקלון היא הבית תמיד היתה ותמיד תיהיה ובגלל שאני אוהב את העיר הזו וקשור אליה החלטתי שאין ברירה וחייב להיכנס כרגע למגרש הפוליטי כי זה צו השעה, ומדובר בשעת חירום. הציבור חייב להבין שהנהגת העיר הנוכחית עושה בעיר הזו טעויות קשות, שמורידות אותה ושיהיה קשה מאד לתקן אחר כך. בביטחון האישי, בהזנחה של העסקים והתעסוקה, בזיהום בספורט. איפה שלא מסתכלים. לי קשה לראות את זה מהצד".

על החבירה לאיתי סהר אמר: "הייתי כבר ערוך לכניסה למגרש הציבורי ברשימה עצמאית. ויצא שפגשתי את איתי. מצאנו הרבה משותף בינינו – שנינו שירתנו במגלן, שנינו מכירים מה זה עסקים ובמיוחד בעיר אשקלון, בנושאים רבים איתי ואני רואים עין בעין. אני רואה מועמד רציני, שרוצה כמוני להרים את העיר הזו, שיש לו ניסיון במערכת העירונית, שהוכיח שהוא יודע לעמוד על עקרונות ואי אפשר להשתיק אותו וזה מה שהעיר שלנו צריכה. במועצת העיר שלנו חסר מקצוענים, אנשים שמבינים עניין ושאי אפשר להשתיק אותם ולא לקנות אותם. אותי אי אפשר להשתיק. קדנציה שלמה ראינו מופע בובות על חוט. אנחנו לא כאלה ואף אחד לא יכול להפוך אותנו לכאלה".

הבאה ברשימה היא פעילת הציבור לימור נעים, המזוהה עם פעילות חברתית למען השכונות הוותיקות ולמען בעלי צרכים מיוחדים.

לימור נעים ואיתי סהר

לימור נעים ואיתי סהר

נעים, 43, סייעה בבחירות הקודמות לרשימת משפחה מיוחדת במועצה ותרומתה למנדט שהכניסה הרשימה נחשבת למשמעותית. בבחירות הקרובות תכננה נעים לרוץ ברשימה עצמאית אך היום לקראת סגירת הרשימות שחררה סרטון בו הודיעה על הצטרפותה לרשימת מופת בראשות איתי סהר ועל תמיכתה באיתי סהר לראשות העיר.

נעים, שהיתה מזוהה עם גלאם ועבדה איתו באופן אישי וצמוד, היא הראשונה שמעבירה באופן פומבי את תמיכתה מגלאם לסהר.

נעים, שמכירה היטב את פעילות הרשות בשכונות וגם את גלאם באופן אישי, מטיחה בסרטון התמיכה שלה, האשמות קשות בהנהלת העיר: "נוכחתי לדעת שבשלטון הנוכחי כל הפרסומים על העשייה הציבורית באשקלון היא בלוף. השכונות הותיקות מופקרות – והילדים שלנו נשארו שקופים, ואף אחד בעירייה לא מרים את הכפפה לשינוי". את הסרטון חותמת נעים בקריאה ברורה וחדה לתושבי אשקלון: את השלטון הנוכחי ואת תומר גלאם – חייבים להחליף.

סהר מסר: "אני מברך על הצטרפותה של לימור, פעילת ציבור וותיקה ומוכרת שעושה רבות למען השכונות הוותיקות ולמען בעלי צרכים מיוחדים. גלאם מראה לכל שותפיו בדיוק איזו קדנציה צפויה להם אם ינצח. לא כך מתנהגים למי שבסך הכל רוצים לשרת את הציבור ואת העיר. אני קורא להם להתעורר לפני שיהיה מאוחר ולהוביל יחד איתי קדנציה בה כל אחד מכם יקבל במה ומקום של כבוד לעשייתו הציבורית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר