שי בר מרגולין מקבל את האות. צילום: אלעד זגמן, לע"מ
שי בר מרגולין מקבל את האות. צילום: אלעד זגמן, לע"מ

מנהיגות צעירה: שי בר מרגולין מאשקלון זכה ב"אות רמון"

את האות הזאת מקבלים 15 תלמידים מכל רחבי הארץ שעברו סינון קפדני על-פי הישגים לימודים, חברתיים ועוד. אחד הזוכים הוא שי בר מרגולין מבית הספר מקיף ו' דרכא באשקלון

פורסם בתאריך: 9.4.24 13:14

     

"אות רמון", האות על שם אילן, רונה ואסף רמון הוענק לחמישה עשר תלמידים ותלמידות מצטיינים מכל רחבי הארץ בטקס חגיגי שנערך בתל אביב.

תוכנית המנהיגות 'אות רמון' היא מיזם משותף של משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, משרד החינוך וקרן רמון. התלמידים נבחרים לפרויקט מכל הארץ לאחר תהליך סינון קפדני על-פי הישגיהם הלימודיים, פעילותם החברתית וההתנדבותית בבית הספר ובקהילה ואישיותם האיכותית. כל זוכה מקבל מלגה עבור התנדבותו ויוזמתו למען הקהילה שלו.

במהלך השנה משתתפים הילדים בתוכנית ייחודית של מפגשים וסדנאות המעצימות את יכולת המנהיגות שלהם, מעמיקות את היכרותם עם החברה הישראלית על שלל גווניה, ומציידת אותם בארגז כלים ניהוליים שיסייעו להם להוביל את החברה הישראלית ברוחם ובדמותם של אילן, רונה ואסף רמון. הזוכים ב'אות רמון' נמנים מכל חלקי החברה בישראל: נשים וגברים, עולים חדשים ו'צברים', ערבים ויהודים, וילדים הגרים במרכז ובפריפריה.

אחד הזוכים הוא שי בר מרגולין, תלמיד מקיף דרכא ו' אשקלון.

שי בר הוא בין התלמידים הבולטים והמצטיינים בבית ספרו. בבית הספר הוא מרחיב את מגמת פיזיקה ומדעי הנתונים, במרכז למחוננים באשקלון הוא מרחיב 5 יח"ל בווטרינריה ו-5 יח"ל במדעי המוח, דרך הכיתה הארצית של מכון דוידסון. הוא מדריך בתנועת המש"צים בבית הספר ומכשיר בעצמו מדריכים צעירים בקורסים המחוזיים.

שי בר מתנדב במד"א, מועצת הנוער העירונית, יוזם פרויקטים למען תושבי אשקלון וכן פעיל בתנועת 'בני עקיבא'. שי לקח חלק בתכנית 'עמיתי דילר', בה חקר את הזהות היהודית שלו, הכיר את יהדות התפוצות ופיתח את עצמו כמנהיג בחברה. שי בר מתכנן בעתיד לעסוק בתחום הרפואה והמחקר ולהמשיך לתרום לחברה, בפרט בתחום הרפואה.

זוכי אות רמון מחזור תשפ"ד:

באסל עלי, ראמה; אפרת מור יוסף, דימונה; הילי גינת, נתניה; דניאל איתן קולא, אלקנה; מוחמד אבו כליפה, יפו-תל אביב; רום שדמון, עין החורש; יהונתן מיסוצ'ניק, קריית ביאליק; שי אילגנייב, קרית ים; נועה מלול, אשדוד; מאיה עסאקלה, ירכא; מאיה ארטה, אשדוד; עמליה בן שחל, הכפר הירוק; שי בר מרגולין, אשקלון; נעמי אופק, רמת נגב; עמליה קריב, רמת גן.

זוכי אות רמון. צילום: אלעד זגמן, לע"מ

זוכי אות רמון. צילום: אלעד זגמן, לע"מ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר