אורט ע"ש הנרי רונסון
אורט ע"ש הנרי רונסון

ללא ציונים: אלו תעודות המחצית שהוענקו לתלמידי רונסון באשקלון

בבית הספר אורט רונסון באשקלון העניקו לתלמידים תעודת מחצית, אך במקום ציונים - שכן לא הייתה למידה שגרתית, ריכז הצוות החינוכי את פעילויותיהם המשמעותיות הן של הצוות החינוכי והן של התלמידים, מאז החלה המלחמה

פורסם בתאריך: 29.2.24 13:25

     

בהתאם לשגרת הלימודים מאז החלה הלחימה, קיבלו תלמידי אורט רונסון באשקלון תעודות שונות מהרגיל. הצוות החינוכי ראה בתרומה המשמעותית שלהם לקהילה ולחיילים בחזית ובעורף הערכה רבה, והעניק להם תעודה אלטרנטיבית, הממחישה את הימים מאז ה-7.10.

 

בתעודה שקיבלו התלמידים אין ציונים רגילים, אך היא בהחלט משקפת את הציון האמיתי עליו צריכים להימדד התלמידים בחייהם. בתעודה צויינו כלל הפעילויות החברתיות של התלמידים והמחנכים בתקופת הלחימה בגזרות השונות, כל כיתה והתרומה שלה. בין הפעילויות שצוינו, היו פרויקט הסברה ישראלית שעשו בחו"ל, מאבק לשחרור החטופים, השתתפות בשיחה עם ימית אשכנזי, מורה בבית הספר שאחותה דורון שטיינברכר חטופה בעזה, סיוע לחיילים בשטחי כינוס, הכנת מארזים לחיילים ועוד. בנוסף, על התעודות רשומים שמות הנופלים בוגרי בית הספר מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל'.

תעודת מחצית לתלמידי אורט רונסון

תעודת מחצית לתלמידי אורט רונסון

על כל תעודה הופיע 'דבר הצוות', שם ציינו המורים את הערכתם הרבה כלפיי התרומה שלהם מאז החלה המלחמה. "אנו מלאי גאווה לראות את רוח הנתינה העשייה וההתנדבות המפעמות בכם", כתבו. "לנו הזכות לחיות חיים ראויים בעלי משמעות, ועלינו לזכור להיות טובים אחד לשני ולהודות על כך. זכרו יש בכם יכולות וכוחות להמשיך בדרך על אף האתגרים שבה, ולהצליח. אוהבים גאים ותמיד פה עבורכם".

שרון אטלן, מנהלת בית הספר, שיבחה את התלמידים ואת אופן חלוקת תעודות המחצית. "לאורך כל התקופה אנו משתדלים להתאים את יעדי בית הספר לשגרת הלחימה", אמרה. "התעודות שניתנו הן מבחינתנו מסמך היסטורי המהווה תיעוד לתקופה המורכבת בה אנו מצויים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר