פותחים שנה בתנועות נוער. צילום: אלדד עובדיה
פותחים שנה בתנועות נוער. צילום: אלדד עובדיה

"מקבלים ידע וכלים": יום הכנה לרכזי תנועות הנוער באשקלון

רכזי תנועות הנוער באשקלון השתתפו ביום הכנה לקראת שנת הפעילות החדשה. הם קיבלו כלים להתמודדות עם אתגרים, נפגשו עם בעלי תפקידים רלוונטיים, וגם נהנו מארוחה טובה וכיבוד

פורסם בתאריך: 5.9.23 21:06

     

אירוע שיא לקראת שנת הפעילות החדשה של תנועות הנוער התקיים באולמי 'גני שמשון', ובו השתתפו 40 רכזות ורכזים מ-15 תנועות נוער וארגוני נוער, ואיתם גם מנהלת אגף תנו"ס דפנה עמירה ביטון.

 

העיר אשקלון מובילה בשנים האחרונות את המקום הראשון בישראל בזכאות לתעודת בגרות חברתית, דבר המעיד על הפעילות ההתנדבותית הרחבה של בני הנוער בעיר למען הקהילה ולמען האחר. את ההישגים המדהימים ניתן לזקוף בין היתר לבנות ובני הנוער שלוקחים חלק פעיל ומשמעותי בתחום במגוון תנועות וארגוני הנוער ברחבי העיר.

פותחים שנה בתנועות נוער. צילום: אלדד עובדיה

פותחים שנה בתנועות נוער. צילום: אלדד עובדיה

"כמידי שנה מחלקת הנוער מזמינה את כל רכזי תנועות הנוער, חיילי פרק משימה, שנות שירות, קומונריות ומדריכי נוער – ליום עיון והכנה לקראת פתיחת שנת הלימודים", אמר מוטי שוב, מנהל המחלקה לנוער תנו"ס. "ביום זה, מפעילי הנוער מקבלים ידע וכלים להתמודד עם האתגרים החינוכיים בשנה הקרובה. במהלך היום נפגשו עם בעלי התפקידים במחלקת הנוער, משטרת ישראל, עו"סים, רכזות מוגנות, מנהלי מתנ"סים ופיקוח עירוני. אנו במחלקת הנוער רואים חשיבות גדולה בקשר הישיר והאישי בין הגורמים".

גלעד יוסף, מצופי אשקלון, הוסיף: "רוצה להודות על יום רכזי תנועות וארגוני הנוער. היה מעולה לפגוש את כל בעלי התפקידים השונים בעירייה שנעבוד איתם במהלך השנה. לשמוע על כל האופציות הקיימות לנו. וכמובן על הכיבוד הטעים והארוחה המפנקת בסוף".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר