פעילי ניצנים. צילום: יחצ עמותת בנתיבי אודי
פעילי ניצנים. צילום: יחצ עמותת בנתיבי אודי

חינוך לטכנולוגיה: תכנית ניצנים מגייסת מדריכים מאשקלון

תכנית ניצנים מגייסת מדריכים בתחומי המדעים והטכנולוגיה, מאזור אשקלון והסביבה, לאור ההיענות המרשימה של חניכים חדשים שמצטרפים לתכנית. ליבי שולמן, האחראית על צוות המגייסים: "אם חשוב לכם לעבוד בעבודה מתגמלת עם ערך מוסף, לקדם את הדור הבא במקצועות הטכנולוגיים ולהעניק מהידע שלכם לצעירים, מקומכם איתנו"

פורסם בתאריך: 5.9.23 10:18

     

לאור ההתרחבות נוכח עליה משמעותית בחניכים, תכנית ניצנים מגייסת מדריכים ומדריכות מאשקלון והסביבה, שיסייעו לקדם את הדור הבא במקצועות הטכנולוגיים, ולהכשיר אותם בתחום התוכנה והסייבר.

 

תכנית ניצנים מאפשרת לבני ובנות נוער מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית חשיפה, התנסות והעמקה בעולמות התוכנה, תוך הכוונה לשירות טכנולוגי בתפקידי עלית בצה"ל, ונערכת בימים אלה לקראת תחילת פעילות לאחר החגים.

בימים האחרונים החל מסע גיוס מדריכים בקרב סטודנטים מצטיינים במקצועות מדעיים. השנה צפויה התכנית לקלוט רק באזור אשקלון למעלה מ-25 סטודנטים חדשים שיצטרפו לסגל ההדרכה.

את המהלך מובילה ליבי שולמן עם צוות רחב של מגייסים וממימנים מקצועיים. שולמן מספרת כי מסע הגיוס החל בהשתתפות בירידי תעסוקה בכל האוניברסיטאות המובילות בארץ, והמשיך בקמפיין ייחודי שהושק בערוצי הדיגיטל הרלוונטים. בכל רחבי הארץ גויסו עד כה למעלה מ-150 מדריכים ומדריכות.

"המדריכים שלנו ממלאים תפקיד חיוני בעיצוב דור העתיד של תלמידי כיתות ז' עד יב' שחולמים להגיע לתפקיד טכנולוגי משמעותי בצבא. אם חשוב לכם לעבוד בעבודה מתגמלת עם ערך מוסף, לקדם את הדור הבא במקצועות הטכנולוגיים ולהעניק מהידע שלכם לצעירים, מקומכם איתנו".

״ניצנים״ הינה תכנית של עמותת "בנתיבי אודי", בשותפות אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אכ"א, מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה, משרד החינוך וגופים פילנתרופים נוספים – שמטרתה לאתר ולהכשיר בני נוער בעלי פוטנציאל ואוריינטציה טכנולוגית בתחום התוכנה והסייבר מהנגב ומהגליל. התוכנית הוקמה לזכרו של סגן אודי אלגרבלי ז"ל, קצין קשר בחטיבת הצנחנים שנפל בשנת 1994 בקרב בלבנון.

למעוניינים ניתן לשלוח קורות החיים לכתובת המייל: jobs@ nitzanim.tech


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר