פארק הציונות, בה"ס אורט רונסון אשקלון
פארק הציונות, בה"ס אורט רונסון אשקלון

"זו למידה חוויתית": בבה"ס באשקלון הוקם פארק חדשני בנושא ציונות

פארק לימוד חדשני הוקם בבה"ס אורט רונסון באשקלון, שמטרתו ללמד את התלמידים ציונות באמצעות 2 אלמנטים מיוחדים: תבליט ענק של מפת ישראל, וקיר הכולל בתוכו את תמונותיהם של דמויות המפתח שבהקמת מדינת ישראל. שרון אטלן מנהלת בה"ס: "בית ספר חרט על דגלו למידה חדשנית"

פורסם בתאריך: 17.7.23 16:24

     

בבה"ס אורט הנרי רונסון באשקלון הוקם פארק לימוד חדשני ומקורי, אותו יזם ותכנן המורה לשל"ח, סמי ממן. העבודות להקמת הפארק הסתיימו רק לפני מספר ימים, ומטרתו למידה חדשנית במרחב חוץ, והטמעת הערכים של המדינה באמצעים שונים וקליטים.

 

 

 

השם שניתן לפארק הינו 'פארק הציונות', כשבמרכזו נמצא תבליט ענק של מדינת ישראל, וכן קיר בו מצוינים אנשי המפתח שהובילו את התהליכים המרכזיים בציונות, ביניהם – בנימין זאב הרצל חוזה המדינה, הרב אברהם יצחק הכהן קוק אחד מאבות הציונות הדתית, ראש הממשלה ושר הביטחון הראשון דוד בן גוריון, הרב יהודה אלקלעי אחד ממבשרי הציונות, ומחייה השפה העברית אליעזר בן יהודה, כשלצד כל דמות ציטוט מתאים.

פארק הציונות, בה"ס אורט רונסון אשקלון

פארק הציונות, בה"ס אורט רונסון אשקלון

התלמידים ילמדו בפארק על ערכי הציונות, ולא רק. מורים למקצועות לימוד נוספים ישתמשו בתבליט המדינה שבמרכז הפארק, כדי ללמד את התלמידים גיאוגרפיה – כאשר רק שני ישובים מצוינים בתבליט, אשקלון ובירת ישראל ירושלים. התלמידים יצטרכו לזהות מקומות שונים בישראל על פי המפה על סמך הידע שלהם והשיעורים שילמדו. בנוסף ילמדו התלמידים בפארק היסטוריה, תנ"ך, הנדסת בניין ועוד.

"אנחנו מאוד שמחים לפתוח את פארק הציונות ולהכין אותו לשנת הלימודים הבאה", אמרה מנהלת בית הספר שרון אטלן. "כבית ספר שחרט על דגלו למידה חדשנית וחווייתית, אין לי ספק שהלימודים בפארק יעניקו לתלמידים גם ערכים חשובים גם למידה חווייתית ואני בטוחה שהחומר יופנם וייזכר לשנים ארוכות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר