הגננות המצטיינות מאשקלון
הגננות המצטיינות מאשקלון

הילדים בידיים טובות: אות הצטיינות משרד החינוך לשלוש גננות מאשקלון

שלוש גננות מאשקלון זכו לאות הצטיינות בכנס גננות שערך משרד החינוך. המצטיינות: פרלה בוזגלו, סמדר בן אברהם ודנה חדד. ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "ילדי העיר הם אלו שנהנים מן התוצאות וקוטפים את הפירות"

פורסם בתאריך: 24.5.23 22:04

     

בכנס שערך משרד החינוך לגננות גני הילדים במחוז דרום, הכריז משרד החינוך על 22 גננות מצטיינות ביניהן 3 גננות מהעיר אשקלון. גננת גן עינב ב' –  פרלה בוזגלו, של המפקחת ליליאן אברהם, גננת גן תל"י – סמדר בן אברהם, של המפקחת קטי עמירה, וגננת גן חמ"ד בן צבי – דנה חדד, של המפקחת יעל נוימן.

 

 

ראש מינהל חינוך באשקלון יובל זוזט, בירך את הגננות על הצטיינותן. "יישר כוח לגננות המצטיינות על היבחרן למעמד המכובד", אמר. "עיריית אשקלון מעודדת מצוינות גם בקרב הצוותים החינוכיים והתוצאות מדברות בעד עצמן. מערכת החינוך העירונית זוכה להוקרה פעם אחר פעם וילדי העיר הם אלו שנהנים מן התוצאות וקוטפים את הפירות. הגננות זכו להוקרה על תרומתן המשמעותית לקידום ילדי העיר אשקלון ואני שמח ומברך על כך. עלו והצליחו".

גן ילדים. צילום: תומר אפלבאום-באובאו

הכנס התקיים בזום, ובו השתתפו כ-2,200 גננות מכלל המחוז. נוסף על טקס ההצטיינות, הועברו בו תכנים לימודיים לטיפוח השפה ועידוד הקריאה ככלי למוביליות חברתית על ידי פרופסור קלודי טל, ופרקטיקות לטיפוח השפה וקריאה דיאלוגית כדרך לצמצום פערים בגן על ידי רינת אלפיה, מדריכה ארצית לשפה ואוריינות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר