אורט ע"ש הנרי רונסון
אורט ע"ש הנרי רונסון

"העבירו את המסר": הכרזה המנצחת של תלמידי אורט רונסון אשקלון

כרזה יצירתית במיוחד של תלמידי בית הספר "אורט" על שם הנרי רונסון, הגיעה למקום הראשון בתחרות בנושא 'קיימות' של בתי ספר מרשת אורט. רכזת הקיימות בבה"ס: "שמחה שהצלחנו להביא כבוד לבית הספר ולעיר אשקלון"

פורסם בתאריך: 4.4.23 20:54

     

תלמידי תיכון אורט ע"ש הנרי רונסון זכו במקום הראשון בתחרות של רשת אורט שמטרתה לעודד קיימות באמצעות כרזה. התחרות התקיימה בסמוך ל'יום צמצום בזבוז המזון העולמי' שהתקיים לפני מספר ימים – יום המוקדש לסוגיית הצריכה הבזבזנית, שמטרתו להביא לצמצום בזבוז המזון לכל אורך שרשרת האספקה, החל מהשדה ועד לבית הפרטי של הצרכנים.

ישראל נמצאת במקום השני בבזבוז המזון מקרב מדינות ה0ecd' ובמקום האחרון בעולם בהצלת מזון. המצב הנוכחי גורם לבזבוז של כסף רב, אובדן עצום של משאבי סביבה חברה וכלכלה. לכן, בשנת 2015 שם לעצמו האו"ם כמטרה להפחית ב- 50 אחוזים את אובדן המזון לנפש, עד שנת 2030.

כחלק מהמודעות לנושא זה מתקיימת ברשת אורט תחרות "מהפך לא לפח", כשהמשימה בתחרות היא כאמור הכנת כרזה שתעורר מודעות לנושא. בהובלתה של רכזת הקיימות ומחנכת כיתה ח' בבית הספר בת שבע שוקר, הציגו התלמידים תוצרים מרשימים במיוחד שמצליחים להעביר היטב את המסר העיקרי של התחרות.

הכרזה המנצחת של תלמידי אורט רונסון אשקלון

הכרזה המנצחת של תלמידי אורט רונסון אשקלון

מבין כל הכרזות שהוכנו עבור התחרות, נבחרה הכרזה שהוכנה יחד עם המורה ורד מלכה, תחת הכותרת "זאת לא כרזה זו צריחה",והמשפט 'את לא צריכה את הצריכה'. הכרזה עלתה לגמר התחרות יחד עם ארבעה בתי ספר, ולאחרונה קיבלה שוקר את הבשורה כי הכרזה המיוחדת זכתה במקום הראשון מבין כלל בתי הספר ברשת אורט.

"אני גאה בתלמידים שלי שהצליחו להבין היטב את נושא הקיימות, ולהתחבר אליו ממקום של אהבה והבנת הנושא לעומק", אמרה רכזת הקיימות בבית הספר, בת שבע שוקר. "מלבד הכרזה המנצחת כל הכרזות היו יפות והעבירו היטב את המסר. אני מודה גם לורד מלכה שסייעה בעיצוב הכרזה המנצחת, ושמחה שהצלחנו להביא כבוד לבית הספר ולעיר אשקלון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר