תחרות האופה הצעיר במקיף ה' דרכא באשקלון
תחרות האופה הצעיר במקיף ה' דרכא באשקלון

תחרות אפיה צרפתית במקיף ה' דרכא אשקלון: איזה קינוח זכה?

תחרות אפייה עם שיק פריזאי התקיימה במקיף ה' דרכא באשקלון, כששגריר צרפת היה בין השופטים, ובהשתתפות איב ענן, אדריכל ומשתתף בתוכנית מאסטר שף עונה 5. במקום הראשון בתחרות זכה רון פרי, עם קינוח שממש עושה חשק לטעום

פורסם בתאריך: 24.3.23 08:15

     

תחרות האופה הצעיר התקיימה השבוע במקיף ה' דרכא באשקלון, כשכולה בצרפתית, בהובלת הפיקוח על השפה הצרפתית במשרד החינוך. לקראת התחרות, רכזת מגמת צרפתית, רבקה קאפח, ועמיתתה, אולגה סוסוביץ, הפכו את ספריית בית הספר לבית קפה פריזאי, מעוצב בשיק וריח קפה מדהים.

 

תחרות האופה הצעיר במקיף ה' דרכא באשקלון כבין השופטים בתחרות היו שגריר צרפת, אריק דנון, נספח התרבות של שגרירות צרפת, מר טריאקי פלטרו, ומנהל המכון הצרפתי. הם הקשיבו לתלמידים שהציגו בצרפתית את העוגות שאפו. התלמידים נשאלו שאלות לגבי הקינוחים, ונדרשו לשיח בצרפתית. הערב כלל הרצאה של איב ענן, אדריכל ומשתתף בתוכנית מאסטר שף עונה 5.

הקינוח הזוכה

הקינוח הזוכה –  פאי קפה וקרמל מלוח

במקום הראשון זכה התלמיד רון פרי, שאפה פאי קפה וקרמל מלוח. הוא הציג את הקינוח שלו בצרפתית וענה על שאלות מורכבות על תהליך ההכנה. התלמידה, יהל רחום זכתה במקום השני והציגה בצורה מאוד מרשימה את שרלוט השוקולד.

תחרות האופה הצעיר במקיף ה דרכא

תחרות האופה הצעיר במקיף ה דרכא

״היום השפה הצרפתית דיברה קונדיטוריה", אמרה רכזת המגמה. "אני גאה בתלמידים שלנו על הנחישות, הרצינות וההשקעה. אני מאושרת שהצלחתי לתת טעימה מהשפה הצרפתית דרך הקונדיטוריה".

בית קפה פריזאי במקיף ה דרכא

בית קפה פריזאי במקיף ה דרכא


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר