סדקים בקיר של אחת הכיתות
סדקים בקיר של אחת הכיתות

לאחר השבתת הלימודים: עיריית אשקלון החליטה לשפץ את ביה"ס נווה דקלים

ההורים מחו על מצבו התחזוקתי הרעוע של בית הספר ואף השביתו את הלימודים. הבוקר הגיע למקום ראש העירייה, תורמ גלאם והבטיח לשפץ את בית הספר

פורסם בתאריך: 19.3.23 20:10

     

להורי התלמידים בבית הספר נווה דקלים כבר נמאס, לדבריהם בית הספר נמצא במצב תחזוקתי גרוע ואין להם שום מענה על כך.

"בשנה שעברה קרס קיר, השנה מול העיניים של הילדים נפער סדק עצום בכיתה", כתב אחד ההורים, "הפתרון של בית הספר והעירייה זה ממ"ד זמני ללא חלונות ועם קיני יונים שמפיצים ריח מחניק. הבית ספר מתפקד כרגיל מלבד נעילת הכיתה המדוברת והכנסת הילדים לקחת דברים. כשבקומה מעל ישנה כיתה אחרת שממשיכה ללמוד, ממש מעל המפגע שבתמונה. אלו עלולים להיות הילדים שלכם. בית הספר נווה דקלים הוא בית ספר ישן ויש מקום לבדיקות בטיחות ושיפוצים רבים (ככל מבנה ישן), אבל תעצרו שנייה, מדובר בסכנת חיים ולא צבע".

סדקים בקיר של אחת הכיתות

סדקים בקיר של אחת הכיתות

לוח כיתה רופף באחת הכיתות

לוח כיתה רופף באחת הכיתות

אירית אדמצ'וק יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר כתבה: "זה לא סוד שבית הספר שלנו נמצא במצב גרוע מבחינה תחזוקתית: סדקים בקירות החיצוניים והפנימיים, עובש, דליפות של מים, ריח של צחנה מהשירותים ועוד. כל פעם נסגרת כיתה אחת כדי לעשות טיפול קוסמטי שלא נותן מענה יעיל. הנהלת בית הספר פנתה לעירייה בבקשה לשיפוץ, הנציגים הגיעו השבוע אך מושכים אותנו עם תשובה שהנושא בטיפול".

לכן הם החליטו ביום שישי להביע מחאה ולהשבית את הלימודים בבית הספר, "אנחנו ההורים דורשים שיפוץ מיידי של כל בית הספר! כרגע הוא נמצא במצב רעוע ולא בטיחותי ואנחנו לא מוכנים לסכן יותר את ילדנו", הוסיפה אדמצ'וק, "לכן הנהגה הורית החליטה להשבית את בית הספר… במקביל אנחנו פועלים בכל הערוצים אפשריים כולל אמצעי תקשורת על מנת ללחוץ על העירייה לתת לנו תאריך שבו יתבצע השיפוץ – לא שיפוץ נקודתי של כיתה מסוימת אלא לכלל בית הספר. אנחנו נשמח לשיתוף פעולה מכם ונבקש לא לשלוח את הילדים מחר. נעדכן בכל התפתחות אשר תהיה. כולנו תקווה שלחץ משותף על הרשויות יביא לתוצאות רצויות. אנחנו לא מתכוונים לוותר".

ראש העירייה, בסיור בבית הספר הבוקר. צילום: עיריית אשקלון

ראש העירייה, בסיור בבית הספר הבוקר. צילום: עיריית אשקלון

לאחר המחאה של ההורים, הבוקר הגיע ראש העירייה, תומר גלאם לסיור בבית הספר והורה להתחיל בשורת עבודות באופן מייד ולהיערך לשיפוץ מקיף בחודשים הקרובים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר