דיבייט במקיף עירוני א באשקלון
דיבייט במקיף עירוני א באשקלון

אז מי צדק? אירוע דיבייט ייחודי התקיים בבה"ס מקיף עירוני א' באשקלון

תלמידי מקיף עירוני א' באשקלון השתתפו באירוע דיבייט מאתגר שקיים בית הספר, כשכולו היה בשפה האנגלית. מנהלת בית הספר: "האירוע יהפוך למסורת ויצעיד תלמידים למצוינות"

פורסם בתאריך: 27.2.23 22:17

     

באיזו שפה יהיה לכם קל יותר להתווכח? במקיף עירוני א' החליטו לאתגר את תלמידי בית הספר באירוע 'דיבייט' – הראשון מסוגו בבית הספר, שהתקיים לפני מספר ימים בשפה אנגלית בלבד.

אירוע דיבייט ידוע כויכוח תחרותי, במהלכו כל אחד מהמשתתפים בו מציג את עמדתו בנושא מסוים. תלמידי שכבת י' במקיף א' באשקלון, השתתפו באירוע הדיבייט הראשון שנערך כאמור בבית הספר, והציגו את עמדותיהם בשפה האנגלית, כשמטרת האירוע היא הדגשת השפה האנגלית כמיומנות הכרחית אצל תלמידי בית הספר.

דיבייט במקיף עירוני א באשקלון

דיבייט במקיף עירוני א באשקלון

האירוע התקיים באודיטוריום בית הספר, כשכל תלמיד הציג את טענותיו על הפודיום במגוון נושאים בוערים, ביניהם: האם לעודד נשיאת נשק לצרכי ביטחון בארץ? האם יש להגביל את השימוש במדיה החברתית רק לגילאים מסוימים? ועוד. הנחיית האירוע והמצגות שהוצגו בו היו באנגלית בלבד. האירוע התנהל כהפנינג מהנה וכל תלמידי השכבה הגיעו לאירוע הייחודי כדי לשמוע את התוצר הסופי ועודדו את חבריהם  במחיאות כפיים.

"בחירת הנושאים המגוונים, שטף הדיבור של הנואמים, העמידה המקצועית, הביטחון העצמי והרמה הגבוהה של האנגלית היו מרשימים מאוד", אמרו המורים, שהתרשמו בעיקר מרמת הטיעונים הגבוהה בכל אחד מהנושאים. "בכלל, אירוע מרשים שלא מבייש סטודנטים לאנגלית באקדמיה", סיפרה אחת המורות לאנגלית.

בהנהלת בית הספר מסרו כי תחרות הדיבייט הזו היא צעד ראשון לפני ההשתתפות בתחרות העירונית ובתחרויות נוספות. "המטרה כמובן להדגיש את מיומנות השפה האנגלית כחלק ממיומנויות הכרחיות של הבוגרים שלנו".

דיבייט במקיף עירוני א באשקלון

דיבייט במקיף עירוני א באשקלון

"בית ספר צריך לסייע לבוגריו לרכוש מיומנות ויכולת לעמוד על במה, לשאת דברים באנגלית ולשכנע את הקהל", אמרה מנהלת בית הספר, אורית בלאו פנחס. "אין לי ספק כי אירוע הדיבייט הזה יהפוך למסורת בכל שנה ויצעיד תלמידים למצוינות גם בתחום החשוב הזה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר