שלום כיתה א. צילום: סיון מטודי
שלום כיתה א. צילום: סיון מטודי

שלום כיתה א', בזום: בתי הספר היסודיים באשקלון יקיימו ימי חשיפה היברידיים

החל מהשבוע הבא יתקיימו ימי חשיפה והיכרות לבתי הספר היסודיים לקראת הרשמה לכיתות א', בזום, לנוחיות ההורים. במקביל, יקיימו בתי הספר ימים פתוחים להתרשמות מקרוב

פורסם בתאריך: 11.1.23 21:56

     

החל מיום ראשון הקרוב ה- 15.01.2023 ועד ליום חמישי ה- 19.01.2023 יקיימו בתי הספר היסודיים באשקלון ימי חשיפה היברידיים להורים הרושמים את ילדיהם לכיתות א'. ימי החשיפה יתקיימו ב-ZOOM בין השעות 18:00-20:30 לנוחיות ההורים.

כלל בתי הספר היסודיים הממלכתיים וחמ"ד יקחו חלק בימים הפתוחים. לנוחיותם של ההורים הפיקו במינהל החינוך תעודת זהות לכל בית ספר ממנו יוכלו ההורים לשאוב מידע ולקבל החלטה על איזה בית ספר ירצו לשמוע פרטים נוספים.

ההורה יצטרף לשידור ה-ZOOM אותו יעביר מנהל בית הספר הרלוונטי במועד שנקבע מראש, ויקבל את מכלול הפרטים הנדרשים ויוכל לשאול שאלות ולקבל תשובות. הקישור לשידורי ה-ZOOM ותעודות הזהות של בתי הספר הועלו לאתר האינטרנט העירוני וזמינים לשימוש ההורים כבר מעכשיו.

כיתה א'. צילום: סיון מטודי

"צעד מרגש". כיתה א'. צילום: סיון מטודי

בנוסף, יתקיים יום פתוח בבתי הספר היסודיים ביום שישי, 27.01.23. ביקורי ההורים יתקיימו בשני סבבים; סבב ראשון יתקיים בשעה 08:30 והסבב השני בשעה 10:30.

"כבכל שנה, אנו נערכים לקראת הצעד המרגש הן של ההורים והן של התלמידים עם כניסתם למערכת החינוך העירונית באגף היסודי", אמר ראש העיר תומר גלאם. "בחירת המוסד החינוכי הוא צעד מרגש, חשוב ובעל ערך רב עבור ההורים והתלמידים ומנסיוננו הרב למדנו כיצד להנגיש בצורה הרחבה, הנוחה והידידותית ביותר את בתי הספר היסודיים, מכלל המגזרים. אני מזמין את ההורים להתרשם מבתי הספר האיכותיים בעיר ולקבל את החלטתם עבור ילדיהם בצורה המושכלת ביותר על בסיס הנתונים שהצגנו בפניהם".

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט הוסיף: "מינהל החינוך ממשיך להוביל ולפרוץ דרכים על מנת לאפשר להורים חווית הרשמה לבתי הספר באופן היברידי ולהכיר ולהיחשף לעשייה החינוכית בבתי הספר. גם השנה, אנו מאפשרים להורים לפגוש את הצוות החינוכי של בית הספר על מנת שיוכלו לשאול, לחקור ולהעמיק בבחירתם. כל זאת כמובן בנוסף לדרך המוכרת המלווה אותנו שנים והיא הביקור הפיזי בבתי הספר שמאפשרת גם היא לחוות היכרות מקרוב של בתי הספר, במסגרת הימים הפתוחים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר