מעצר חשוד. צילום: דוברות השטרה
מעצר חשוד. צילום: דוברות השטרה

אישום: תלמידים בתיכון באשקלון היכו תלמיד אחר ושברו לו את הלסת

בתום חקירת של מחלק הנוער במשטרת אשקלון, הוגש כתב אישום בגין תקיפה חמורה של תלמיד על ידי שני תלמידים אחרים שגרמו לו לחבלות ושבר בלסת

פורסם בתאריך: 2.1.23 08:35

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום לנוער באשקלון כתב אישום נגד שני נערים מאשקלון, אשר תקפו תלמיד מבית ספרם וגרמו לו לחבלות ולשבר בלסת.

האירוע החמור התרחש בשלהי חודש אוקטובר, בסמוך לבית ספר תיכון באשקלון, אז יצא תלמיד כבן 17 מבית הספר והמתין לחברו שיגיע לאסוף אותו. על פי כתב האישום שהגיש עו"ד אלכס דרנבוים, ניגש אליו אחד מהנאשמים וביקש ממנו לדבר בצד, התלמיד לא השיב ואז הנער סטר לו. כאשר שאל התלמיד "מה אתה עושה", התקרב אליו הנער והוציא סכין מכיסו. אז התלמיד התרחק ממנו תוך שאמר לו לא לערב סכין.

שלף סכין. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

במקביל הנער השני הכה את התלמיד בפניו, אשר נפל ארצה,  בשלב הזה, החלו השניים לבעוט בגופו של התלמיד ועזבו את המקום. כתוצאה ממעשיהם נגרם לתלמיד שבר בלסת והוא אושפז בבית החולים למשך 7 ימים ושם נאלץ לעבור ניתוח.

בעקבות המקרה, פתחה משטרת אשקלון  בחקירה, וחוקרי מחלק הנוער במשטרת אשקלון החלו לאסוף ראיות וממצאים שהובילו אותם לזהותם של שני הנערים הנאשמים בתקיפה החמורה, בני 17 תושבי אשקלון, והם נעצרו לחקירה.

בתום חקירת המשטרה, הוגש נגדם כאמור כתב אישום חמור המייחס להם תקיפה וחבלה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין.

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

במחלק הנוער של משטרת אשקלון ציינו, "כלל אירועי האלימות הנם חמורים ואסור שיתרחשו, ובמקרה זה פציעתו של הקורבן הייתה קשה והובילה לאשפוזו לזמן ממושך. מחלק הנוער מקיים שיחות ומפגשים עם מוסדות חינוך ותלמידים להגברת המודעות והאחריות הפלילית בקרב בני הנוער, במטרה למנוע מקרי אלימות נוספים, אך ברגע שקורה מקרה שכזה, נפעל במלוא החומרה נגד המעורבים כפי שפעלו במקרה זה שהסתיים כאמור בכתבי אישום שילוו את הנאשמים לאורך חייהם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר