ביקור מטה משרד החינוך באשקלון
ביקור מטה משרד החינוך באשקלון

"ביקור משמעותי וחשוב": אשקלון אירחה את מטה משרד החינוך

אנשי מטה משרד החינוך הגיעו לאשקלון לביקור שעסק בתכנית האסטרטגית לשנת 2023. אנשי המטה ביקרו במוסדות חינוך בעיר על מנת לבחון את אופן הפעלת התכנית בעיר ויישומה

פורסם בתאריך: 30.12.22 14:43

     

השבוע הגיעו נציגי משרד החינוך במחוז דרום לעיר אשקלון, לכנס בנושא התכנית האסטרטגית לשנת 2023. הביקור עסק בהצגת תכנית העבודה אשר נבנתה סביב ארבעה עוגנים מרכזיים: צמצום פערים לימודיים וקידום מצוינות עירונית, חוסן ורווחה אישית, היברידיות בלמידה, ושותפויות וחיבורים כבסיס ליצירת הזדמנויות חדשות ופורצות דרך.

 

במהלך היום ביקרו המשתתפים במוסדות חינוך בעיר, מהגן ועד לתיכון, על מנת לעמוד מקרוב אחר יישום התכנית בכל אחד מארבעת עוגניה, וכן התקיימו דיונים במסגרת שולחנות עגולים בנושאים נבחרים.

ביקור מטה משרד החינוך באשקלון

ביקור מטה משרד החינוך באשקלון

בביקור נכחו ראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, ראש מינהל חינוך, יובל זוזט ומנהלי האגפים, וכן בכירי משרד החינוך ביניהם: מנהל המחוז, רם זהבי, מפקחת המחוז, אושרה שלייפר, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המינהל הפדגוגי, אינה זלצמן, סמנכ"ל ומנהל מינהל עובדי הוראה, אייל רם, מנהלת אגף א שפות מזהפ, ד"ר ציונה לוי, מנהלת האגף היסודי, חנה ללוש ומנהלת האגף העל יסודי ויו"ר המזכירות הפדגוגית, ד"ר קרן רז.

ביקור מטה משרד החינוך באשקלון

ביקור מטה משרד החינוך באשקלון

"אנחנו שמחים לארח את בכירי מטה משרד החינוך ומחוז דרום ומודים להם על הבעת האמון בעיר אשקלון, פעם אחר פעם", אמר ראש העיר, תומר גלאם. "הזכייה בפרס החינוך הארצי, הישגי הבגרויות חסרי התקדים של תלמידינו על אף אתגרים רבים שעומדים לפניהם, הם חלק מיישומו של חזון חינוכי שקורה ממש לנגד עינינו ואני מברך על כך שגם במשרד החינוך, במטה ובמחוז, רואים זאת ומעריכים זאת. נמשיך לשאת על נס את דגל החינוך, להוביל וליישם תוכניות חדשניות ופורצות דרך למען תלמידינו ולהוכיח הלכה למעשה שהכל מתחיל בחינוך״.

מנהל מחוז דרום במשרד החינוך, רם זהבי התרשם מהביקור ואמר: "לאורך היום ראינו כיצד מיושמות במוסדות החינוך תכניות רוחביות של המשרד ואת מידת השפעתן. העשייה החינוכית בעיר אשקלון מתחלקת לארבעה מוקדים: חינוך ערכי, חינוך למצוינות הכלה והשתלבות והישגים לימודיים. סגל מטה משרד החינוך פגש מגוון רחב ואיכותי שמעמידה העיר אשקלון בהתאמה לתלמידיה. דנו בשאלות מרכזיות המעסיקות את מערכת החינוך כיום – צמצום פערים ביום שאחרי הקורונה, העמקת השליטה של תלמידי היסודי בשליטת השפה והן בסוגיות ייחודיות של תכנית העבודה של שנת תשפ"ג בהם הערכות להטמעת התחדשות הלמידה ויישום תוכנית הגפן. אני רוצה להודות לראש העיר ולראש מינהל חינוך ולכל העוסקים במלאכה על יישום התוכניות על הצד הטוב והמקצועי ביותר".

ביקור מטה משרד החינוך באשקלון

ביקור מטה משרד החינוך באשקלון

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט הוסיף: ״התקיים ביקור משמעותי וחשוב של מטה משרד החינוך ומחוז הדרום במערכת החינוך בעיר. המשתתפים ביקרו במוסדות החינוך ועמדו מקרוב על יישום תכנית עיר -מחוז הלכה למעשה. אשקלון נבחרה על ידי מנהל המחוז מר רם זהבי כרשות המובילה את התכנית האסטרטגית באופן מיטבי, זאת בעקבות תהליך מקצועי שהתקיים בעיר בהובלת מינהל החינוך והפיקוח בשיתוף מנהלי בתי הספר, שירות פסיכולוגי ומרכז פסגה. אני מבקש להודות למר רם זהבי על הבחירה באשקלון ועל השותפות והתמיכה. לראש העיר מר תומר גלאם, על הצבת החינוך בראש סדר היום הציבורי, על תמיכה בלתי נדלית ועל האמון. כמו כן, מבקש להודות לסוזי לויאן, מנהלת האגף היסודי, על תכלול היום הכל כך משמעותי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר